Bilder, yay!

Sa antligen fick jag tid att ladda upp nagra bilder! :D

              
Den har bilden visar att ALLT i               & Har bor jag! Mitt rum ar bakom fonstret
USA ar storre. Gissa vilket schampo      langst till hoger :)
som kommer fran Sverige?
           
Tihi, det har ar puggisen Cinderella,                     EVELIINA, min kara
hon kallas Cinder och ar en valdigt                syster! Kul att ha en syster,
snall och lugn vovve! (Tack och lov)                men jag saknar dig Jacob.    

  
Syster och jag! :D

& nu dog min kamera sa fler bilder far ni nagon annan dag.
 Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi, har du det bra där borta?

Saknar dej :)



/kram familjen öberg avesta

2009-08-21 @ 11:43:55
Postat av: Sebastian

Va skönt med större shampoo flaskor, då räcker dom längre :) Men mmh, fan va du är fin.. jag trodde jag skulle bli glad av att du la upp bilder, jo såklart jag blev det men nu fick jag elinabstinens igen! jag älskar dig <3

2009-08-21 @ 12:46:02
Postat av: clara

hej gullet!

ja verkligen trist :(

hur har du det? ar allting bra? :D puss

2009-08-21 @ 16:51:16
URL: http://endelawaretid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig med sis'



haha, fyfan, hunden!

2009-08-21 @ 22:40:34
Postat av: Anonym

Jag är verkligen sämst på att kommentera bilder och sånt för jag vet aldrig vad jag ska skriva :P Men du ser ut att ha det huuuur bra som helst, fortsätt med det tycker jag! :D pusss <3 miss you!

2009-08-22 @ 00:38:59
Postat av: Pertan

Som sagt, jag är sämst! Man ska ju skriva "avsändare" också.. :P Det där inlägget va iaf från mig :)

2009-08-22 @ 00:40:20
Postat av: Elin Oberg

Hej alla, tack for kommentarer:)

Perra; haha men soto, jag blir ju glad av en kommentar som den du skickade:) jag saknar dig med och jag hoppas allt ar bra i sverige<3

Jacob; haha, jaa, en pug:D du forresten sa ar en av ecuadorerna 93a o draglar over bilden pa dig nar vi ar pa hawaii.. haha!

Clara; Ja, det gick sa snabbt sa hann ju inte saga hejda! Ja allt ar bra, hur ar det sjalv?:) puss!

Sebastian; Aw sotnos, jag far sebastian-abstinens sa fort jag tanker pa dig<3

Emelie; Jag har det bra har borta, saknar dock hela slakten Oberg, sa halsa familjen:)ha det sa bra!

2009-08-22 @ 04:19:13
URL: http://eliniusa.webblogg.se/
Postat av: elin teborn

hej elin! följer dig blogg väldigt ofta dels för att jag själv varit och bott i usa och tycker det spännande att läsa hur andra upplever us and a.

men en sak jag inte förstår: bor du och din syster i samma värdfamilj/samma hus? eller är hon aupair i samma familj eller också utbytesstudent? lite oklart hehe:)

ta hand om dig och ha det bra!

kram elin (tidigare aupair i virginia)

2009-08-25 @ 18:15:49
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej pa dig elin :) oh, vad roligt! Nar bodde du dar? Oh, okej! Jag och min syster bor i samma vardfamilj, for de tar emot tva utbytesstudenter at gangen. Tack sa jattemycket och vad roligt att du foljer min blogg. Kram :)

2009-08-25 @ 19:18:03
Postat av: elin teborn

jaha då är jag med. hehe. och du trivs då? usa är ju grymt:D

jag åkte i oktober förra året men valde att åka tillbaka till sverige i januari för jag fick ingen hjälp av min handledare när jag sa att jag ville byta familj. men jag ångrar inte det speciellt mycket,. åkte ju till london nästan direkt när jag kom tillbaka till sverige så:)kram

2009-08-26 @ 19:18:54
URL: http://elinteborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0