Softa, softa

Hu, idag har vi fortsatt med stadningen i huset! Eller, rojningen kanske man kan saga. Girard aker bort en helg vaje ar och da passar Mama Jo pa att slanga ut en massa, ursakta, skit rent utsagt som ligger och skrapar i huset. Jag och Eve ville hjalpa till och vi har verkligen gjort mycket! Under tva hela dagar har vi stadat som tanterna i Rent Hus och nu ser det antligen lite fraschare ut. Pjuh, mycket jobb! Som en liten paus fran stadandet akte jag, Eve och Kendall och shoppade ett tag pa eftermiddagen idag. Vi tog det mest lugnt och jag hittade en fodelsedagspresent till Eve! Vad det ar sager jag inte dock for min finska syster forstar svenska ratt sa bra (aven om hon inte kan prata ;)).

Just nu sitter jag hemma hos Jessica och har just fatt haret fargat. Haha, forsta gangen som jag fargat hela haret sedan jag kom hit. Vi far se hur det blir imorgon, for just nu orkar jag inte fona och halla pa. Klockan ar faktiskt laggdags :) Btw, jag saknar min kille nagot oerhort just nu<3



Skrotardag

Idag skulle egentligen Juli, Kendall och Bri kommit over for att sova over, farga har och haft fredagsmys, men.. tyvarr gar det runt nagon slags vinterkraksjuka och Kendall blev offer for detta virus, sa det bidde inget. Istallet har jag och Eve haft varsta skrotardagen da jag fargat Eves har, vi har storstadat och kollat pa (annu en gang) One Tree Hill. Vi ar inne pa sista avsnittet sasong 4, sa det kanns valdigt sorgligt just nu! De sasonger som kommer efter 4an ar ju inte lika bra.. Nu kanske vi ska borja om fran nytt med Gossip Girl istallet, haha. Det ar okej att fa vara totalt tjejig ibland. Ops, nu ropar Eve att hennes har ar klart! Maste kolla om det blev lyckat, ha det bra sa lange :)


Fredagstorsdag

Idag var sista skoldagen den har veckan, vilket gor denna dag till en fredagstorsdag! Just nu sitter jag och Eve och natshoppar. Ah, jag tycker sa synd om svenska folket som inte far ta del av att shoppa pa Victoria Secret! Jag har blivit helt besatt av allt de har dar. Ga in och kolla sjalva pa deras hemsida om ni vill: http://www.victoriassecret.com/ :) Fast for mig och Eve ar det bara att ga till narmsta kopcenter sa finns det minst en affar dar med Victoria Secret. Ahh..

Nu ska vi chilla pa denna fredagstorsdag med lite One Tree Hill och chips i soffan! Vi hors :)

Ursakta mitt stokiga rum


Maste val fa med nagon outfit bild, det ar ju en blogg.
                              Plus, testade att ta bort luggen :D


165 dagar

Idag var det 165 dagar sedan jag lamnade Sverige. Det har betyder att det ar mindre an halva tiden kvar. Tank vad fort tiden gar egentligen! Snart ar det februari, sedan mars.. april, maj och sedan juni. I juni ar resan over, da ar mitt utbytesar i USA klart. Tillbaka till Sverige for att ga mitt andra sista ar pa gymnasiet. Det ar faktiskt lite coolt att jag far ta studenten tva ganger, for for er som inte vet sa kommer jag ta studenten har borta ocksa -sa dar som pa alla high school filmer med mossor och allt. Pappret dar vi ska bestalla sakerna ligger just nu pa mitt skrivbord, sa det blir till att titta igenom det snart med Eve. Ja, min finska "lillasyster" haha. Det kommer att kannas konstigt att inte bo ihop med henne sen nar vi aker hem igen! Vi far helt enkelt aka over till varandra pa loven och ta nagra partykryssningar Stockholm-Helsingfors, sa det fixar sig nog. Som jag skrev for nagra dagar sedan: mycket olika kontakter over hela varlden! 18 ar och har hunnit bo i 4 olika lander, med kompisar varlden over.. det ar inte helt fel :)

Allt och inget

Antligen ar de fardiga! Jaa, alla midterms alltsa. Jag gjorde val ratt okej pa dem tror jag. Varfor bryr jag mig sa mycket om betyg forresten? Det ar ju egentligen ganska dumt att odsla energi och tid pa nagot som anda inte riktigt raknas. Det ar ju mest sjalva grejen att jag faktiskt har bott utomlands i USA som utbytesstudent ett ar som folk kommer att titta pa i framtiden. Tror jag. Inte ar val betygen sa viktiga? Jaja, det ar val kanske bra att ova infor framtiden antar jag, sa varfor inte kampa lite..

Visste ni forresten att amerikaner tycker att svenska killar ser bogiga ut?! Ganska taskigt tycker jag. Inte for att dra alla over en kant, men det tycker dem nog bara for att dem inte har nagon stil eller kansla for mode sjalva, sa de maste ta fram sin "macho" stil och halla pa. Killarna alltsa. De flesta tjejer tycker daremot att svenska killar ar snyggare an amerikanska, sa det kanske ocksa ar en anledning till varfor killarna ska halla pa sadar. Jag tycker i alla fall att en viss svensk kille ar bast ur alla synvinklar, bade med personlighet och utseendemassigt och han stavas Sebastian Andersson :)<3

Nu ska jag kila, men maste forst saga att jag hoppas att GP07 har en fantastisk tid i Tanzania nu de har veckorna! Antligen har ni akt ivag (och jag skulle ju ha varit med er pa allt kul) sa hoppas att ni make a difference darborta.. Svengelska igen. Men vad heter det da? Ha det bra allihopa :)

Byebye friend


Thank you for this awesome half year..

..with AYUSA and Eve and I..

..and we'll see you in Italy or Sweden the next time!

Bye Daniele!


Fullspackad helg, igen

Ah, nu antligen sitter jag i lugn och ro framfor datorn.. Jo, i fredags efter skolan akte jag och Eve direkt in till Philadelphia med tag for att saga hejda till Daniele som aker hem till Italien pa torsdag! Han ska bara vara har ett halvar eftersom man tydligen inte far ga om nagot ar i Italien. Visste ni forresten att i Italien gar man i skolan pa lordagar ocksa?! Stackars italienare. Jo i alla fall, jag och Eve lyckades hoppa av pa fel station, men det fixade vi med att ta en taxi och aka till ratt plats pa ett ogonblick for cirka 10 dollar. Haha, jag kande mig sa stor (mobbat) nar jag ensam (eller okej med Eve vid min sida) tog mig runt i storstan. Philadelphia liksom, inte illa! Sa nar vi traffade Daniele gick vi och kakade pa Hard Rock Cafe. Jag ska lagga upp lite bilder imorgon, for just nu vagar jag mig inte nara Eve for hon har varit magsjuk. Efter Hard Rock chillade vi lite och kramades hejda och hade det lite sorgligt sadar.. Det som ar bra med att ha kompisar over hela varlden ar att jag nu far gratis boende i diverse lander om jag nagon gang ska ut och resa! Vilket jag vill.

Vi kom hem runt halv elva tiden och Eve borjade sin magsjuka tid och lurade mig och sa att det var aksjuka fran taget! Vilket var bra i for sig, for annars skulle jag oroat mig hela lordagen istallet for att ha kul med skidakningen. Ja, jag akte pa min andra resa med skidklubben igar! Dagen var helt underbart fin med solsken och roliga backar. Inte en enda ramling den har gangen forresten! Haha, det enda negativa med resan var att vi alla behovde samlas i skolan 04.45 pa morgonen, vilket betydde vakna upp for mig runt klockan 03.45 eftersom skolan ligger en bit bort. Fast det var roligt och vart det i alla fall.

Buh, nu ska jag plugga till annu fler midterms.. Lyckos(?) er svenskar som inte behover ta nagra "midterms" eller "finals". Haha, "er svenskar".. jag ar ju svensk jag ocksa, men ni fattar.

Midterms..

Inte roligt. Inte roligt alls faktiskt! Bara en massa plugg. Den har veckan har jag redan haft fyra prov och sa har jag tre till imorgon. Tre pa en dag, galet! Sa nu har jag inte tid for att skriva blogg. Vi har i alla fall hunnit med att gratta Jessica som fyller ar idag och sa har jag ju gjort planer och packat och tvattat och allt man kan tanka sig. GHA!

Imorgon ska jag och Eve aka in med tag till Philadelphia och vara med Daniele som aker tillbaks till Italien om en vecka! Han skulle bara vara har ett halvar som utbytesstudent, vilket vi tycker ar jattetrakigt som forlorar en van har borta. Vi kommer att komma hem runt 11 tiden och sa ska jag upp klockan 3 pa natten till lordagen for att aka skidor hela dagen. Whoa, snacka om att jag kommer att vara slut! Sa ursakta om det inte finns tid for dator. Jag hoppas att ni har det sjuhimlars bra hemma i Sverige :) sjuhimlars.. eh, i alla fall. Vi hooors,

2,5 ar <3

Idag var det 2,5 ar sedan som varldens basta kille kom ut till Salbohed. Nu sitter jag idag pa andra sidan jordklotet och langtar ihjal mig efter honom! Det ar tufft. Jag vill bara att du ska veta Sebastian att jag alskar dig no matter what och att du ar det basta som finns i mitt liv<3 Tack for att du ar du, for jag vill inte ha nagon annan.



Forlat for dalig uppdatering

Ahg, igar skrev jag ett langt inlagg om helgen och sa dog datorn precis innan jag skulle publicera det! Jag blev sa sur att jag sket i att starta om datorn och darmed den daliga uppdateringen. Sa forlat.

Jo, helgen har varit jattekul! I fredags sov jag och Eve over hos Kendall och drogivagpaenlitenfest, men ta det lugnt! Allt gick bra och det var roligt. Sedan pa lordagen solade jag solarium hos Kendall (hon har eget stort hemmasolarium!) och vi tog det lugnt. Pa kvallen kom en kompis over och vi hade filmkvall. Igar akte vi till IKEA och kopte svenska matprodukter, presenter till Jessica och lite grejer till varat badrum. Haha, jag och Eve tyckte att det sag sa fult och smaackligt ut att vi bestamde oss for att dekorera om. Vi kopte till och med gardiner som vi klippte, strok och lade upp sjalva! Haha, vem visste att vi kunde sadant. Idag har vi mest pluggat och kollat pa One Tree Hill.. Ar inne pa sasong 4 och aven fast jag sett allt forut kan jag inte sluta kolla! Det ar beroendeframkallande :D

Just nu skriver jag ut lite bilder. Bilder som kan laggas upp pa facebook efter jag akt hem, inte innan. :)

Planer infor helgen

Okej, idag maste jag skriva ett till blogginlagg bara for att jag varit ratt seg pa sistone. Jo, i helgen ar det fullt upp med planer! Imorgon ska jag och Eve sova over hos Kendall, en jattesnall och gullig lite nyare kompis. Haha, alltsa som vi inte traffade iborjan av aret. Sa forst ska vi vara har hemma for att MJ maste traffa Kendall forst, innan vi beger oss nagonstans med henne. Haha, MJ ar fortfarande ratt strikt pa vissa regler, men jag har borjat vanja mig nu. Plus att jag och Eve forsoker ga omkring reglerna sa mycket som mojligt utan att bli upptackta, men i alla fall :) Idag till exempel har vi tvattat, lagat mat, gjort laxorna nar vi skulle och planerat morgondagen (24 timmar innan) och alltsa har vi varit duktiga utbytesstudenter! Tillbaks till planerna. Hos Kendall ska vi troligtvis chilla med vattenpipa och kanske ga over till nagon fest, men vi far se hur det blir med det.

Pa lordag bar det vidare till.. IKEA! Yay, mitt favoritstalle i Philadelphia. Haha, nej men jag kande mig verkligen som hemma sist vi var dar. Troligtvis blir det med hela familjen Hemminger, sa det ser jag fram emot. Lordagkvall blir det antingen chillkvall hos Kyle eller biokvall med Samantha. Om det bli biokvall ska vi ga och se Avatar.. alla verkar alska den filmen. Sondag blir en riktig pluggdag, eftersom vi maste plugga som sma grisar till "the midterms". Som tur ar sa har vi ingen skola pa mandag, men da blir det anda till att ga upp tidigt for jag och Eve ska gora en valgorenhetsgrej med de andra utbytesstudenterna. Pjuh, fullspackad helg :)


Well, jag saknar er svenskar. Det ma vara fullt upp har borta men jag har anda mycket tid till att tanka pa er. Speciellt dig Sebastian<3 Du finns alltid i mina tankar. Vi hors people!


Engelska spraket

Gha antligen ar jag klar med den dar jakla uppsatsen som jag jobbat pa hela veckan.. Antligen! Fast.. nasta vecka borjar de sa kallade "midterms".. Det ar prov i alla kurser pa allt vi lart oss under hela aret. Hu, det kommer inte att bli kul! Forresten, idag sa flera stycken att min engelska blivit battre sedan jag kom hit. Haha, det skulle val vara hemskt annars, men anda. Det ar kul att folk kommenterar det, for jag kanner sjalv att jag borjar bli nast intill helt flytande. Det finns saklart alltid nagra svara ord som jag inte forstar, men det mesta ar jag faktiskt flytande pa. Haha usch, nu ar det svenskan som jag borjar tappa istallet. Sag till om jag gor allt for stora misstag har pa bloggen. Vill ju inte se helt osvensk ut! Jag tanker pa engelska mer an vad jag tanker pa svenska nu. Jag drommer pa engelska (men tydligen pratar jag i somnen pa svenska!?) och jag pratar utan att tanka efter hur man sager saker. Sweet!

Saknar..



Tjolahopp

Jo, sahar heter ju GPs Tanzania blogg: http://gpontour.blogg.se/
Maste ju lanka den aven fast det inte finns sa jattemycket skrivet dar an :) Usch nu sitter jag och jobbar pa research paper(et?) igen. Det handlar om psykopater och seriemordare! Ganska fascinerande faktiskt. Min snubbe var skapligt sjuk i huvudet och det sista han sa innan han gick igenom sin dodsdom var "Don't blow my brains out! The Japanese want to buy them". Ganska.. intressant. Sa nu ska jag fortsatta skriva om den har galna snubben. Vi hors :)

Blajs och sant

Okej, jag borde verkligen jobba pa mitt research paper.. men ni vet hur det ar nar man "bara ska kolla det haaar forst.." eller nar man "bara maste gora en snabb grej innan". Jag har svart att fokusera, ghaaa!

En sak som jag tankt pa ett tag ar att nu ar det verkligen nara tills GP07 beger sig ut pa aventyr i Tanzania! Det skulle verkligen ha varit grymt kul att fa vara med dem, fast o andra sidan sa lever jag val typ ett aventyr har borta utanfor Philadelphia ocksa. Sjutton ocksa, jag har glomt bort namnet pa bloggen mina kara GP07:or ska ha medan de ar dar borta i varmen. Vad heter den???


Well everybody, nu ska jag ta mig an det dar dumma research paper(et?)! Svengelska. Stor del av min vardag. Skratta inte nar jag kommer hem igen, for det finns stor risk for en Victoria Silvstedt dialekt! Vi hooors :)

















Toppendag

Varfor vet jag inte riktigt, men det var bara en bra dag idag. Det ar hur harligt som helst att ha sa manga vanner runt omkring sig som kan hjalpa till att lysa upp dagen. Jag saknar dock mina vanner i Sverige.. jag tanker ofta pa er och vill att ni ska veta att ni betyder jattemycket for mig. Du ocksa Sebastian<3


Harlig helg

Den har helgen har fram tills idag varit helt kanon! I fredags var jag forst med en kompis har hemma och sedan bar det vidare till Becky som jag sov over hos. Haha, vi var vakna till 1 pa natten ungefar och gick upp 4 pa morgonen.. tre timmars somn :D Varfor i hela varlden gick vi upp 4 pa morgonen? Forsta skidresan forstas! Vi lamnade Downingtown strax efter 5 med bussar fran skolan och akte till Blue Mountian. Det finns faktiskt ratt manga bra skidstallen har borta som ligger relativt nara. Sa dagen bjod pa en massa skidakning, stralande solsken, harligt sallskap och bara en fumling! Haha, min dramatiska ramling, eller hur man sager pa svenska. Det var ganska fult, men kom ihag att jag bara ramlade en enda gang -och ramlar man ska det val vara rejalt! Det var bara svarta och dubbelsvarta backar som vi befann oss i hela dagen, men en utav dem bjod pa en inte sa rolig overraskning. Okej, har kommer steg 1-10:
1. Jag och Becky pratar om hur jakla svara puckelpistar ar (och nej, det heter inte "puckelpist" pa engelska, det heter "moguls")
2. Vi hittar en ny dubbelsvart backe -roligt!
3. Jag kastar mig utfor backen -den ar rolig!
4. Jag kommer i en kurva och upptacker till min forskrackelse vad som finns efter den..: Dubbelsvart puckelpist!
5. HJAAALP!
6. Jag upptacker en vag pa sidan om puckelpisten och borjar tanka att jag kanske inte kommer do i alla fall!
7. En man tappar balansen och staller sig mitt i vagen for mig -jag maste valja; antingen aker jag in i mannen och skadar tva personer, eller sa aker jag in i puckelpisten och vantar min egen dod.
8. Jag tar alternativ nummer tva.
9. Jag aker in i puckelpisten, flyger cirka 15 meter, tappar ena skidan och fortsatter rulla ner for backen!
10. En annan skidakare aker ner med min skida och jag reser mig upp, tackar och aker vidare.

Ah och senare pa dagen borjade knat gora riktigt ont, fast jag kande ingenting nar vi akte. Det var forst nar vi satt oss pa bussen hem som det borjade gora lite ont och varre blev det framat kvallen.. men, men. Nu haltar jag lite, men det gar nog over snart. Kul som attans var dagen i alla fall! :) Idag ar en trakig dag eftersom jag maste kora stenhart med plugg och ett research paper.. Det ar precis vad jag ska gora nu, men ni far ha det sa bra! :)

Let it snow, let it snow, let it snow..

Varfor vill jag ha sno? For att amerikanerna stanger ner skolorna da saklart! Snoar det blir alla paranoida som jag sagt forut och det ska troligtvis sno inatt, saaa vi far se om det blir skola imorgon eller inte. Hum.. snacka om att idag har varit en latdag. Gjorde alla laxor i skolan idag, men har tva prov imorgon som jag kanske borde plugga lite mer till. Faaast, istallet har jag och Eve degat i soffan framfor One Tree Hill (jag kollar om alla sasonger) och kakat godis. Haha, jag tror inte att jag har gatt upp nagot i vikt an faktiskt och har kommit pa en mojlig anledning til varfor. I Sverige at jag sjukt onyttigt och kopte chips, godis, fika, lask och allt med fett och socker man kan komma pa nastan hela tiden, vilket jag faktiskt inte gor har borta. Det ar faktiskt mojligt att jag at onyttigare hemma i Sverige, men inte maten da, an vad jag gor har borta. Hmmmm..

Haha, men ar det laggdags. Godnatt, hoppas att ni har det sjukt bra hemma i Sverige. Jag tanker pa er ofta :)

Tjejer ar hemska

Kom igen, erkann att tjejer ar fan sa mycket varre an killar vad det galler dalig attityd mot varandra? Tjejer ar verkligen hemska! Frysa ut, dissa, snacka bakom ryggen, ignorera, ge blickar och elaka kommentarer ar bara nagra av alla hemskheter tjejer haller pa med. Inte alla saklart, men jakligt manga! Ibland onskar jag att jag vore kille, sa man slapp allt tjejvarlden haller pa med. Vad beror detta pa? Avundsjuka kanske? Dalig sjalvkansla? Radsla for att inte bli accepterad? Hm, jag tror for i helskotta inte att det ar lattare att bli accepterad om man beter sig som en, ursakta, bitch rent utsagt! Man kanske far ytlig respons av sadana som ar likadana, men inga vanner kan jag garantera. Ingen ar val perfekt, men hur svart ar det att vara snall mot nagon egentligen? "Men jag taaal bara inte henne", kanske ni hor da och da, eller kanske sjalva sager ibland. Jag kan inte ljuga och saga att jag aldrig sagt sa, men egentligen.. varfor? Det ar sa himla onodigt. Dom inte folk for fort och gor varlden till en battre varld tjejer!


:)


Kallt, fast inte lika kallt som i Sverige

Egentligen borde jag val vara immun mot kyla? Jag ar ju svensk! Haha, nej men aven fast jag klar pa mig hur mycket som helst huttrar jag pa.. Sitter just nu i en stor och varm morgonrock over de vanliga kladerna :D Fast vad jag har hort ar det tydligen svinkallt i Sverige just nu! Stackars er, hoppas ni hittar satt att halla er varma pa :)

MAHA! Nar jag far ett samre betyg, da kampar jag som bara fasen for att gora battre nasta gang. Detta har jag gjort och resultatet blev ett engelska projekt (samma som alla andra engelsk-talande barn maste gora) som ansags vara ett av de allra basta i klassen! MAHA! Don't give up, fight for it.


Tillbaka till skolan och planer infor helgen

Yes, idag var det tillbaka till vardagen. Grr, ar fortfarande lite smasur pa alla lyckligt lottade svenskar, men that's life! Att bero pa skolan.. jag gick ju med i en klubb har borta och forsta resan ar pa lordag! Skidklubben har en resa till ett populart skidstalle, sa det blir att sova over hos en kompis och dra ivag runt halv 6 pa morgonen (d.v.s. vakna upp runt 4). Det ska bli jattekul verkligen! Tyvarr ar det ratt dyrt, varje resa kostar runt 1000 spann och med tanke pa att det bara ar endagsresor kanns det aningen dyrt. Eller sa ar det jag som ar snal, jag vet inte. Haha, men i alla fall, sa innan det ska jag vara med ett gang kompisar pa fredagen efter skolan och sedan aka direkt till min andra kompis for att sussa dar. Yayyy :)

Nu ska jag plugga </3. Vi hors imorgon!

Fuskigt

Okej. Ar du svensk och klagar pa ett for kort jullov? Tank igen och sluta klaga genast. Jag maste ga tillbaka till skolan imorgon! Den 4e januari.. not cool, not cool. Med tanke pa att vi fick lov den 23e sa har vi bara fatt 11 dagars jullov :/ Imorgon ar det tillbaka till stressen och allt. Tyvarr bestammer sig skolorna har ocksa for att ha sa kallade "mid terms" och "finals", d.v.s. prov pa allt vi gjort under forsta halvaret och sedan pa hela aret. Eh, som att man kommer ihag allt man gjort? Njeee, vissa saker gar tyvarr bara in och ut, sa lite nervos ar jag faktiskt.

Idag var det ringa-hem-till-mamma-pappa-jacob-dagen forresten :) alltid lika kul att fa prata med familjen. Sebastian ocksa saklart, men vi far ju bara 30min i manaden :/ Usch och bla och fy och vad som gor det hela annu mer irriterande ar att MJ sa till mig har om dagen att hon aldrig skulle klara sig utan G ett helt ar. Om hon nu vet att det ar jobbigt for mig, varfor inte ge in lite grann? Ett mysterium.

Um, har ar naaagra bilder fran nyar forresten!:)


Andra dagen pa det nya aret

Nu ar det januari. Det ar helt sjutk vad fort tiden gar egentligen! Senior year in High School. Utbytesstudent. Ar det verkligen jag? Pa nagot satt sa kanns det overkligt. Haha, det var som nar jag satte mig pa flygplanet dag 1 och tankte "vad fasiken haller jag pa med?!". Som tur ar ju aret borta fran hemma vart det, jag kommer ju tillbaka och det ar det viktigaste!

Idag skulle vi kopa katt :D elin_loves_catz nagon? Haha, sjalvklart tycker jag att det ska bli kul med en lurvboll att gosa med istallet for en ful och acklig pug. Jo, vi skulle kopa en, fast den vi ville ha behovde en kompis och MJ ville inte kopa tva (vilket jag forstar). Sa det blir att ga tillbaka nasta vecka och hoppas pa battre lycka! Jo, har borta koper man vanligtvis husdjur fran PetSmart. Ingen katt dar var lika sot som Rasmus dock, jag saknar honom! Dedikerar en bild at honom bara for det :)


Mjaurf!


Oh my..

Inga kommentarer angaende nyar sager jag bara. Videoklippen talar for sig sjalva. He-he.

Haha, sa idag ar der alltsa 2010. Hm, undrar vad som kommer att handa det har aret! Jag kommer att komma hem igen, vilket kommer att bli bade helt underbart men samtidigt sorgligt som tusan.. Att saga hejda till alla. Ahhh, vill inte ens tanka pa det! Det ar ju tyvarr en del av resan :/ Som tur ar har ratt manga planerat att aka till Sverige for att halsa pa mig och jag kommer ju absolut att komma tillbaka hit igen! Yuhe fran Japan som ar har nu ar fortfarande jattebra van med sina vanner och de aker och halsar pa varandra ibland.. Asch, det loser sig :)

Buhu, idag har Masha och Bane akt hem till Kanada igen. Det kanns sa tomt. Jag gillade verkligen dem! Haha, fast nu har jag gratis boende i Kanada sa det ar ju soft, om jag aker dit nagon gang! Ahhhg vad jag vill ut och resa alltsa. Nar Masha och Bane visade bilder fran alla stallen de besokt eller bott pa i varlden var det som att jag kom pa vad jag ville gora "nar jag blir stor". Fast jag ar ju 18, men anda :) Nej, jag vill resa! Helst med nagon eller nagra och kanske med jobbet. Hm, fast om man tanker efter sa ar jag val ute och reser nu! Att bo i USA ar ju en sorts resa ocksa :)

Jag hoppas att ni alla fick ett svinkul nyar och att 2010 bara ska ge roliga och glada upplevelser.


Sotaste trojan nagonsin! Fatt fran sotaste pojkvannen nagonsin :)


RSS 2.0