Downingtown West Highschool

West Side! Idag besokte jag och Eve skolan for forsta gangen. Den var helt otroligt stor, sa jag ar nastan 100% saker pa att jag kommer att tappa bort mig minst 20 ganger den forsta veckan. Stackars er svenskar som redan har borjat skolan.. jag har en vecka sommarlov till! Eller ni kanske borjar imorgon. Oh och lillebror ska borja gymnasiet och det missar jag! Jag far onska honom lycka till harifran, sa: Lycka till med KSK Jacob. :) En till sak som jag missar ar ett ar med min kara GP-klass.. Det kanns riktigt trakigt, for jag trivdes sa jakla bra i GP! Jag saknar er tjejer..

Sa det jag egentligen skulle skriva om var ju min nya skola. Idag fick vi fylla i vilka kurser som vi kommer att ha under aret. Det ar tydligen inte riktigt samma upplagg som i Sverige det har med scheman och raster med mera! Mandag=A, tisdag=B, onsdag=C och sa vidare anda till nasta mandag som ar lika med F. Da borjar A pa tisdagen istallet. Konstigt, jag har inte riktigt forstatt varfor det ar sa an. 6 dagars veckor, ungefar. Nej, jag far beratta mer om skolan nar jag har gatt i den ett tag! Kul ska det bli i alla fall :)

Nu ska jag och Eveliina ha lite danstavling pa Wii. Mama Jo jobbar idag och Girard borjar jobba pa onsdag, sa vi far se vad jag och min syster hittar pa da! Vi hors, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: pert-stjert

Vi saknar dig också! <3 Gpo7 forever =)

2009-08-24 @ 21:53:17
Postat av: linn

instämmer med fröken stjert! haha vet du, vi kommer vara mobbade för vi kommer knappt ha luncher ihop! <3<3<3

2009-08-25 @ 07:40:50
Postat av: Pert-Stjert

Haha, fett mobbade kommer vi vara!<3<3

2009-08-25 @ 21:27:29
Postat av: Jacob

Haha tack! ;d

2009-08-26 @ 06:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0