Ecuador (?)

Ja, det ar faktiskt sahar att huset ar fullt med folk fran Ecuador just nu! Tva av dem har varit utbytesstudenter har forut, sa de har tipsat mig och Eveliina om lite grejer.. typ som att nar de bodde har gomde de sina mobiler! Ey, det gor jag och Eveliina ocksa. Vi kunde bara inte lamna mobilerna hemma, sa de ligger gomda i vara rum och INGEN ska nagonsin fa reda pa detta, for da tas dem ifran oss pa en gang. Galet? Ja. Ni svenskar far alltsa reda pa detta nu och jag hoppas att ingen tjallar ;) idag har vi varit och kopt skor och lite grejer "in the local mall". Eh, jag har redan glomt lite svenska. Tro det eller ej! Bloggen ar alltsa nyttig for mig, for mer svenska an sa har blir det nog inte. Trots att jag saknar vara sista fina bokstaver.

Idag har jag fatt beratta for tjejerna fran Ecuador om Sebastian. Dem fragade pa en gang om jag var orolig for att han skulle vara otrogen mot mig nar jag ar borta, men jag svarade bara att nej.. det ar jag inte. 2 ar av den starkaste karleken liksom, otrohet finns inte ens pa kartan. Sa efter att de hade fragat det sa fragade dem vad jag skulle gora om nagon "sot" kille skulle bjuda ut mig och da svarade jag att jag skulle saga till killen att jag har en MYCKET snyggare och battre kille hemma, sa sorry :) haha, det kandes bra.

Imorgon ska jag och Eveliina ut pa en cykeltur tror jag.. sen sa vet jag inte vad vi ska gora. Oh, en sak till som hande idag forresten var att vi at frukost pa ett stalla tillsammans. "Willie's" hette det. Sa det var min forsta riktiga amerikanska frukost, yay! Folket fran Ecuador ska stanna en vecka ungefar och pa mandag ska jag och Eveliina aka till Downingtown West Highschool och valja kurser! Vi far se vad det blir av det:)

I alla fall.. jag saknar allihopa och ni betyder jattemycket for mig. Ta hand om er i Sverige, sa hors vi nagon gang imorgon! KRAM :)

PS. Bloggarna till tjejerna jag motte pa planet: www.endelawaretid.blogg.se & www.ellinoriflorida.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Men sötnos :) Ja jag kommer inte vara otrogen haha, bara idioter som är det och du är perfekt <3 Hoppas att cykelturen går bra och jag saknar dig som bara den!

2009-08-19 @ 12:49:58
Postat av: Viktoria Maxe

Följer din blogg med spänning! Önskar dig all lycka Elin, tycker du är väldigt modig som vågar åka iväg! take care

2009-08-19 @ 14:19:43
Postat av: Mamma Monika

Haha, då får du slipa på spanskan också, perfectamente! Har nyfiket tittat in på Claras bloggsida men får inte upp Ellinors. Fel adress? Har postat det du bad om minus chokladen, som kanske kommer en annan gång?

Kramisar!

2009-08-19 @ 17:07:43
Postat av: Svärmor Agnetha

Så himla kul att du skriver blogg, Du känns inte såå lång borta då. Läser den varje dag.

Skönt att du allt börjar kännas bättre för dej. Är ju alltid jobbig i början att åka bort innan man lär känna lite folk osv...

Självklart saknar vi dej här hemma men vi vet ju oxå att du kommer att komma hem å då ska vi skratta å säga tänk att de redan gått 10 månader :)

Sköt om dej nu...

KRAMKRAM

2009-08-19 @ 23:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0