En dag kvar

Jag kan inte riktigt förstå det själv. Idag är den sista dagen som jag befinner mig i Sverige på 10 hela månader! Det känns.. overkligt. Igår hann jag med att göra många grejer i alla fall! Dagen började med att jag, mamma och broder Jacob åkte in till Västerås för lite ärenden. Vi köpte en resväska, några sista smågrejer som hygienprylar, smink och liknande, en tröja och tog ut lite US$. Efter det käkade vi på min favorit restaurang i hela världen; Spicy Hot! Jag fick också tillfälle att krama Elin hejdå :'( Kommer verkligen sakna min bästa vän! Efter Västerås bar det vidare till Sala där jag åkte till sjukhuset.. Så jäkla typiskt att få urinvägsinfektion 2 dagar innan man ska åka. Hm, man kanske kan säga att det var tur i oturen att jag fick det i Sverige. Skulle ju vara lite olägligt att få det på planet? Så i alla fall, efter sjukhuset och ett besök på Apoteket träffade jag Linn, Pernilla, Malin och Sandra! Vi tog en fika och kramades hejdå MÅNGA gånger, men det känns fortfarande inte tillräckligt. Usch vad jag kommer att sakna dem! Träffade Amanda och Micis också, så passade på att kramas då också. Det känns skönt att ha kramat så många hejdå nu i alla fall. Sorligt dock..

Idag kommer familjen Andersson och ska säga hejdå till mig, men jag behåller världens sötaste tills vi står på Arlanda. Vet inte hur jag kommer att reagera. Jag, Sebastian och Arlanda. Det kommer absolut att bli det sorgligaste avskedet i mitt liv. Det känns som en filmscen. Han är killen i mitt liv och jag vill inget annat än att fortfarande vara tillsammans med honom efter den här resan. Det kommer att bli jättejobbigt att inte få kyssa, krama och vara med honom på 10 månader. Jag tror ni förstår.. Vi ska göra allt för att det här ska hålla<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch det är inte kul just nu... men du kommer få det så himla bra och medan du är där borta och har roligt kommer vi vara här hemma och sakna dig, och när du kommer hem kommer vi vara här och vänta på dig! ha det bästbästbäst!!! <3

2009-08-14 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

/linn höhö

2009-08-14 @ 19:52:02
Postat av: Kajsa

Hoppas du får det jättebra där borta Elin! Det kommer nog att gå fint och du kommer säkert ha väldigt roligt:) Kram

2009-08-15 @ 11:50:22
Postat av: Mamma Monika

Vad bra att du startade bloggen! Mysigt att läsa och får mig att må bättre eftersom du inte känns så långt borta. Alla här hemma + pappas alla golftävlande släktingar hälsar och kramar!

2009-08-16 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0