Forbannad!

Okej, nu ar jag faktiskt ganska arg. Imorgon ar det ju sondag, vilket betyder att jag kommer att fa skypa med familjen och Sebastian. Trodde jag.. Nej, Mama Jo's headspeakers fungerar tydligen inte; fick jag reda pa idag. Det betyder att jag maste ringa och det betyder att jag inte kommer att fa se mammas, pappas, Jacobs eller Sebastians ansikten pa ett bra tag. Det andra jag ar forbannad over ar att jag och Eve inte far kopa en webcam! Det vill saga att nar vi val kommer att skypa sa kommer visserligen vi se vara familjers ansikten, men tyvarr far inte vara familjer se oss. Varfor satta den dumma javla (ursakta) regeln? "De behover inte se er", var argumentet. Jassa. Sa Sebastian och vara familjer far alltsa lida annu mer?! Det ar inte rattvist.. Jag valde att aka och Sebastian som ar sa underbar accepterade det, aven fast det var jattesvart och nu ska han lida annu mer? Jag blir sa sjukt arg!

Nagot annat som jag ar arg over ar att jag inte kommer att fa aka och halsa pa min farbror Johan med familj, som bor har i USA, under aret. Till min graduation far de komma hit, men inget annat. "Du akte val inte hit for att traffa slaktingar?", var argumentet. Jag hade verkligen sett fram emot att kunna besoka mina kusiner och farbror med fru och enligt STS regler kunde jag gora det. Enligt AYUSA reglerna daremot (AYUSA ar utbytesorganisationen har borta).. Enligt dem far jag inte resa till nagon annan stat utan en vuxen i mitt sallskap och underskrift fran vardfamiljen, familjen i Sverige och AYUSA's kontaktperson har.

Okej, jag behovde skriva av mig.. Ser jattemycket fram emot att hora nagra kara roster i telefon imorgon! Jag saknar er allihopa<3 KRAM!

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Jag tycker hon använder fula argument, jag menar, du åkte ju knappast dit för att sitta helt instängd. Klart att du åkte dit för utbytesåret men det behöver ju inte betyda att du inte vill träffa släktingarna. Bara att veta att man har friheten att få göra saker som att kontakta oss härhemma eller besöka Johan får en att må bättre, även om man inte använder sig av friheten. Bit ihop! Kram /S

2009-08-30 @ 08:29:43
Postat av: ELIN

okej , jag sa att ja var arg på mamma joe? men nu förbannar jag henne. Precis som staffan säger, hon stänger in dig helt och hållet. Det funkar inte så , vad hon än holler på med så kommer det inte funka, du kommer bli mer och mer arg osv aa du fattar, har ingenting att göra med sebbe och det för dem finns alltid kvar, men du kommer ju få hysteriska utbrott, de skulle jag få. Tycker att hon ska stanna upp och tänka lite på dina behov och inte dra slutsatser om dina behöv, du och alla mår ju bättre om ni får se varandra, samt när du får hälsa på din släkting. Men det kommer lösa sig så småningom ska du se sötnos <3 alla finns här när du är hemma :) då kan du göra precis vad du vill<3

2009-08-30 @ 11:57:50
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag ringer imorgon. Har inte fått telefonnumret, men det ordnar jag av mamma och pappa.Vilka idiotiska regler! Men det fixar Du!

Kram från Farmor

2009-08-30 @ 21:24:16
Postat av: Anonym

Skönt att Du har det bra.Synd att det dröjer så länge innan jag fyller år! Kramar från Farmor o Farfar

2009-09-14 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0