Forsta skoldagen

Whoa. Min nya skola ar STOR! Dagen borjade med att jag gick upp 05.30 och klev pa skolbussen 06.20. Runt cirka 07.15 var jag och Eve framme och klockan 07.25 borjade klasserna. Sa den forsta lektionen var inte riktigt en lektion, utan mer en informationsgrej. Alla "serinors" vars efternamn borjade pa bokstaven "O" fanns alltsa samlade i mitt klassrum. Skapligt borta jag kande mig i borjan av dagen! Som tur var erbjod sig folk att visa mig runt, haha annars skulle jag nog inte hittat! Den forsta riktiga lektionen var matlagningskursen. 5 minuters rast, sedan Engelska. 5 minuters rast, sedan US History. 5 minuters rast, "Studyhall" (ungefar som en haltimme, forutom att man maste jobba med laxor till exempel och man sitter i speciella klassrum som ar overvakade av larare). 5 minuters rast, sedan Tyska. 5 minuters rast, sedan spanska. Lunch, sedan Software Ap. Full rulle, inte ens tid att ga pa toa! Dessa femminutersraster alltsa. Jag var som lyckligtvis inte sarskilt ensam idag, eftersom folk hela tiden ville hjalpa till och veta vem jag var. Herre gud, vi fick laxa forsta dagen ocksa! Seriost, nar jag kom hem var jag sa trott att jag somnade i soffan! Forsta dagen.. Inte ett bra tecken, haha. Nej, jag far skriva mer sen, nu ska jag gora laxor.

Jag vill bara saga att tack for att ni laser min blogg och jag saknar er. Nu kommer bilden fran igar pa alla utbytesstudenter!


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Fan va söt du är :) Du lyser upp bilden. Nu måste jag bara fråga, är det ett pennfodral du har i handen eller en portmonä? Saknar dig och tänker på dig här hemma. Älskar dig <3

2009-08-31 @ 23:36:50
Postat av: Mamma Monika

Ujuj, ingen toa? Usch! Skönt att alla verkar vara hjälpsamma så vi slipper skicka GPS:en. Lycka till med pluggandet!



Kramar i massor

2009-09-01 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0