Glad igen

Haha, nu ar jag jatteglad och studsar lyckligt omkring har borta. Gissa varfor? Idag har jag pratat i telefon med mamma, pappa, Jacob och Sebastian! Det kandes hur bra som helst och det gav mig verkligen energi att fa prata med mina nara och kara. Jag fick aven reda pa att jag far ringa till farmor, farfar och mormor pa deras fodelsedagar, sa det var en rolig nyhet. Idag var jag och Eveliina pa ett AYUSA mote dar vi traffade andra utbytesstudenter i den har regionen. Ingen av dem ska ga pa samma skola som oss, men troligtvis kommer vi att fa se mer av dem pa lite olika AYUSA-resor och aktiviteter som kommer att aga rum lite da och da under aret.

Imorgon borjar skolan! Ih, jag ar faktiskt lite nervos. Troligtvis kommer inte jag och Eve hamna i samma klasser, eftersom lararna ogarna satter tva utbytesstudenter i samma klass (aven om vi tar samma kurser). Sa.. I am all by myself tomorrow. Gissa nar bussen plockar upp oss pa morgonen forresten? 06.26..! Det betyder att det bara ar att pallra sig upp 05.30 imorgon och alla andra underbara dagar i veckan. En utmaning kan nagra tycka, men i Sverige gick jag faktiskt upp 05.45 varje dag sa.. jag ar van. Haha, min kara syster dock.. Hon ar van vid att ga upp runt halv 8 varje skolmorgon, sa hon kommer att fa problem! Det jobbiga ar att vi absolut inte kan missa skolbussen, for da kommer vi inte till skolan och da far vi skolk. Skolk har har en helt annan betydelse an i Sverige och Finland. Har kan jag bli avstangd pa grund av det. En till galen sak ar att mobiltelefoner ar bannade i skolorna har! Kan ni tanka er?

I alla fall. Idag ar jag glad. Sebastian och jag pratade i en halvtimme om lite allt mojligt och efter det samtalet kande jag mig annu mer saker pa att han ar den jag vill vara med. Jag ar sa jakla kar i honom och kom igen, vi klarar det har! Det kommer att komma jobbiga perioder, men jag vill inget annat an att vara tillsammans med honom nar jag kommer hem igen. Karlek..:)

Vilken underbar familj och vilken underbar kille jag har OCH vilka underbara vanner jag har! Haha, vad lycklig jag ar. KRAM PA ER!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till i skolan min sötaste Elin! Det kommer gå strålande bra :D puss<3

2009-08-31 @ 17:07:27
Postat av: Sebastian

Kärleken är underbar, saknaden inte lika :pP men lycka till på skolan och jag hoppas att du inte får allt för många beundrare :o nej det bli nog bra, hoppas du trivs där också. Btw så är jag den lyckligaste här ;) älskar dig <3

2009-08-31 @ 17:50:19
Postat av: Mamma Monika

Det var så skönt att höra din röst, Elin! Jag skickar dig mina allra varmaste tankar att det ska gå bra i skolan och väntar med spänning på att få läsa din blogg i morgon bitti!

Kramisar

2009-08-31 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0