Laga mat, stada och tvatta

Allt detta maste sjalvklart goras i ett hem. Nu ar det sahar att jag och Eve har lite hushallsarbete.. Tva ganger i veckan ska vi tvatta, tva ganger i veckan ska vi laga mat, en gang i veckan ska vi stada hela huset och en gang i veckan ar det soptomning. Helt okej tycker jag nu, men till en borjan blev bade jag och Eve lite smasura och tankte att vi ar val inga hushallerskor heller.. Jag far helt enkelt se detta som en ovning. Jag menar, nar jag flyttar hemifran maste jag ju gora allt det dar. Det jag tanker pa ar bara att de vuxna har ser ungdomar som barn, men samtidigt ska vi bete oss som vuxna. Det gar inte riktigt ihop. Ska vi bete oss som vuxna kan de val anda behandla oss som sa? Hmm. USA..

Jag maste bara saga att det ar jatteroligt att sa manga laser min blogg! Tack for att ni foljer mitt aventyr. Jag forsoker skriva varje dag och hittills har jag ju faktiskt lyckats! Vi far se hur det blir nar skolan borjar. Nu tankte jag lagga upp lite bilder igen :)


Fran quinceaneran! Overkill klanning?

Please don't make my face white, camera :(

Carito, jag, Michelle, Eve & Gabi

Kommentarer
Postat av: Peeeert

Bilder gillar vi! :) Idag hade vi första skoldagen förresten, va helt okej fast med många "småttingar" :P Vi har bytt plats på skåpen förresten så nu har vi nere vid aulan du vet :/ lååånga promenader varje dag blir det, men men :) pussilusk!

2009-08-25 @ 21:25:48
Postat av: Sebastian

ungdomar är barn ju :) och flashig klänning men inte overkill, sweet 16 är overkill för där är småungarna så bortskämda... Du är duktig som gör alla dom där hushållssakerna men gör mama jo och dom andra någonting eller är det bara du och evelina som får göra allt? Du är jättesöt och jag älskar dig <3 kyssen

2009-08-25 @ 21:33:11
Postat av: Pappa Staffan

Är det bara ni som städar o tvättar eller är det hela familjen?



Kram /S

2009-08-27 @ 07:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0