Packa, packa

Yes, idag har jag hunnit med att packa, vara med Sebbe, vara med och säga hejdå till Jocke, läsa igenom typ hundra så kallade "viktig-papper" och planera veckan. Det är KAOS i mitt huvud just nu! Imorgon ska jag åka till Västerås med familjen för att köpa en resväska, några böcker, hygienprylar och ta ut en del US$. När vi väl är där ska jag säga hejdå till min kära bästa vän Elin som jag kommer sakna väldigt mycket och sedan efter Västerås ska vi åka till Sala för några ärenden och när vi väl är där ska jag krama Linn, Pernilla och Malin hejdå. Usch, vad jag kommer att sakna alla! Sedan efter det så ska Sebbe komma till mig och så ska jag packa lite till. Oh, jag kommer verkligen få "Sebastianabstinens" där borta. Han betyder verkligen världen för mig<3

Så här ser det ut överallt i mitt rum just nu!




Och linnet fick jag av Linn, Malin och Pernilla
när vi hade myskväll i fredags:) Vi fyra på bild,
hur gulligt som helst:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer gå kanon bra !! lovar, allt kommer funka, med allt och alla, är hundra säker på att allt du hoppas på och vill ska va kvar när du kommer hem är kvar och tar emot dig med öppna armar och en massa pussar! ( dock bangar jag och dina tjej kompisar pussarna haha ^^) du är min bästa vän elin, finns alltid här för dig :)! i alla lägen . Och det gör sebastian också för han älskar dig och du är allt för honom, det är bekräftat för lläääänge sedan! :) <3

2009-08-14 @ 12:15:33
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0