Prova pa nagonting nytt

Idag har vi mest varit i huset.. Spelat en hel del Wii (jag ar besatt), spelat en hel del kort, lagat brownies och fruktsallad. Sa idag var en ganska lugn dag! Just ja, imorse akte jag och Girard till posten for att antligen posta mitt brev som jag skrev till Sebastian och for att kopa nagra internationella frimarken. De kostade en hel USD styck! Ih.. Nu ska jag, Eveliina, Carito, Gabi och Michelle (denna tjej blev kar i min bror efter att ha sett en bild pa honom) aka till Jessica, d.v.s. Mama Jo's dotter. Vi ska ha filmkvall! Det blir sakert mysigt :)

Jag och Eve har gjort en sak till idag.. Vi har valt vilka kurser vi ska ta nar ni borjar skolan igen! Jag ska prova pa en matlagningskurs, "computerart", nagon bildkurs, spanska, tyska, fitness, engelska och historia. Det var sakert mer saker, men jag kommer inte pa dem nu. Engelska och historia ar obligatoriska amnen, men jag tror att det kommer att ga bra. Hehe, alla jag pratat med rekommenderar koren, men jag ar ingen utmarkt sangare precis. De sager att man far aka pa en massa resor och gora mycket roliga grejer och att man faktiskt inte behover vara sarskilt bra pa att sjunga. Vi far se vad som hander.

Imorgon ska vi alla aka till en quinceanera, vilket ar ungefar samma sak som ett  "sweet 16" party, forutom att man ar 15 och spansktalande. Det blir spannande, sa jag ska forsoka lagga upp lite bilder. Nej, nu ska vi aka till Jessica och vi ska tydligen sova over dar ocksa! Vi hors imorgon och tack for att ni laser och kommenterar min blogg. Jag saknar er allihop!
KRAM! :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Matlagning.. mmmh HEMMAFRU :D <3 Nej såklart jag kommer hjälpa till, jag vill ju laga maten tillsammans med dig :) Aha så bratfest imorn? Låter spännande, jag hoppas du får det roligt! saknar och älskar dig <3

puss /din sebastian

2009-08-23 @ 03:28:36
Postat av: Mamma Monika

Vilka roliga kurser!

Lycka till!

2009-08-23 @ 10:54:05
Postat av: Jacob

Lagat brownies? ;)

Hum, alltså, vem är den där Michelle? Jag var ju asful på bilden så hon måste vara ganska lättimponerad, hah!

Rätt chill kurser ändå!

2009-08-23 @ 12:35:52
Postat av: Pappa Staffan

Du är ju visst duktig att sjunga, Elin. Så nog kan du sjunga i kör om du vill. /S

2009-08-23 @ 14:51:38
Postat av: Perka-Per

Åh, va roligt! Spännande att få välja fritt vilka ämnen du vill läsa :D Fitness låter bra tycker jag! :) Det ska jag också ha, fast här i Sverige dock :P I heeela 3 och en halv timme :S Undrar hur döda vi kommer vara efter det träningspasset.. <3

2009-08-23 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0