Shopping och matlagning

Igar och idag har jag och Eveliina lagat middag! Igar gjorde vi min pestopasta och idag Eves kycklingtacos. Tanka sig, bada matratterna smakade riktigt bra! Det var dock lite svart att skaffa ingredienser till ratterna eftersom alla svenska matord inte fanns pa engleska, men det ar bara att improvisera. Laga mat ar kul, ( tro inte att det bara ar jag som kommer sta i koket Sebastian!) om man ar tva :) Nasta vecka ska testa att laga svenska kottbullar! Haha, men ironiskt nog ar det Eve som kan receptet.. Tanka sig vad jag lar mig har borta.

Idag jobbade bade Mama Jo och Girard sa innan Girard akte till jobbet skjutsade han mig och syster till "the local mall". Han forklarade att den inte var den storsta och berattade att USA's nast storsta kopcenter faktiskt ligger i Philadelphia! Dit maste jag aka. I alla fall, "inte sa stor" var sjukt stort! Vi spenderade hela 7 timmar (!) dar och hittade ett stort H&M.. Blev nagra inkop och ooops; jag har redan kopt tre par skor. Eh, jag far nog skicka hem nagra i taget i lador om allt ska komma hem till Sverige igen. Rolig dag idag alltsa och jag och min syster kommer valdigt bra overens :)

For er som undrar om det bara ar jag och Eve som stadar: nej. Fast vi maste gora en ratt stor del.. Asch, det ar bara att bita ihop. Det ar lite smasmutsigt pa vissa stallen som behovs fraschas upp, sa vi tankte till och med ha en staddag nar de andra ar borta! Haha, jag har blivit lite handikappad av Rent Hus (mitt och Sebastians program).

Okej, nu ska jag skapa ett Skype account sa att jag kan ringa hem och till Sebastian pa sondag.. Jag vill ringa till vannerna med, men ingen annan har fatt gora det som bott har sa :( Men jag tanker pa er och saknar er! For er som inte vet sa far jag ringa hem tva ganger i manaden och till Sebbe en gang i manaden.. Livet ar hart ibland. Fast det finns inget jag kan gora och "snaaalla" fungerar verkligen inte, tro mig. Jag ska ta vara pa den tid jag far prata med mina karaste helt enkelt! Vi hors, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Åååh nej nu kommer jag ju inte kunna sitta i soffan medans du lagar maten "/ Men skor behövs alltid! Jag vänder 5-6 par året om ^^ Kommer bli jättekul att få höra din röst igen på söndag och jag hoppas dom kör allt för hårt med er när det gäller städningen. Jag är glad som har dig som min flckvän elin, älskar dig <3

2009-08-28 @ 02:38:28
Postat av: linn

åh ja det skulle vara så underbart kul att prata med dig! jag fattar fortfarande inte att du är så långt borta, det känns som om du skulle trippa in på lektionen på morgonen på ditt vanliga gulliga elin-vis när som helst! saknar dig!

2009-08-31 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0