Stor, storre, USA

Hej allihopa! Idag har jag och Evelina akt med Jolean (aka Mama Jo) for att registrera oss i den nya skolan! Skolan borjar 31 augusti forresten, sa vi har tva veckor pa oss att gora lite vad vi vill. Haha, som idag.. jag och Eveliina har spelat Wii halva dagen typ. OCH sa har vi varit och handlat samt tagit en laaang promenad i hettan. Namnde jag att det ar typ 30 grader har tills typ oktober? I alla fall. Nar vi handlade sa slog det mig att allt ar sa jakla stort i USA! Verkligen, jag ska lagga upp nagra bilder senare sa att ni forstar vad jag menar. ALLT ar megastort! Nar jag bad om en Medium Sprite fick jag en som var typ supersize i Sverige! Eh, jag maste harmed bestalla barnportioner. Nagot annat som ar stort ar manniskorna.. Whoa. Nastan alla som jag sett ar overviktiga. Typ 80% av alla jag mott! Det ar helt sjukt.. Plus att det ar overflod med snabbmat och godis vart man an vander sig. Haha, sa jag och Eveliina ska laga sallad pa vara matdagar typ;)

Anpassningen gar battre nu och jag ar kompis med familjen och Eveliina.. men jag saknar fortfarande Sverige och alla vanner, familjen och Sebastian. Nu har jag satt upp bilder pa klassen, Sebastian, Elin, mamma, pappa, Jacob och lite smapapper med stor betydelse som sotnosen Sebastian skrev till mig innan jag akte! Sa nu kan jag saga godnatt till dem varje kvall<3

Jag ska verkligen forsoka lagga in bilder sa fort jag kan, men vi hors imorgon i alla fall! Ha det underbart, jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag hoppas du inte kommer smälta in i USA haha <3 :)

2009-08-18 @ 01:46:23
Postat av: Mamma Monika

Oj, den värmen hade vi inte räknat med! Är det svalt eller varmt inomhus, t.ex. i ditt rum? Vad skönt att du och Evaliina har blivit kompisar. Allt blir mycket lättare med en vän vid sin sida. Fick du förresten välja kurser på skolan och vilka i så fall?

undrar Mamma Monika och pappa hälsar (han har feber) från Dubai. Kramar!

2009-08-18 @ 07:21:13
Postat av: Pappa Staffan

Vad bra att det går lite lättare :) Jag längtar efter dig gullunge. Sitter och känner mig eländig med feber härnere i Dubai fast jag är lite bättre idag. Jättekramar från Pappa Staffan

2009-08-18 @ 11:23:26
Postat av: Anonym

det låter som att du har det jättebra! Blir nästan avundsjuk när jag läser :) saknar dig här hemma så fortsätt blogga så jag får ha dig i mitt liv ändå! Jag lovar att kommentera aaaaallt du skriver :D hihi, ha det så bra sötnos :) <3

2009-08-18 @ 20:16:24
Postat av: MALIN

glömde skriva namn hihi

2009-08-18 @ 20:16:43
Postat av: Elin Oberg

Tack for alla kommentarer!

Mamma & pappa; Ja, det kanns jatteskont att ha Eveliina vid min sida. Vi gar ju igenom allt tillsammmans! Det ar valdigt varmt sa det ar aven varmt inne i rummen. Vi maste ha flaktar vid sangarna. & nej, vi har inte valt kurser an, det valjer vi pa mandag! Jag saknar er och hoppas du mar battre snart pappa, aldrig kul med feber! Kramar pa er!

Malin; Haha naw, vad gullig du ar! Ja, fortsatt kommentera o skicka garna mejl haha, for jag har typ ingen tid att gora nagot annat an att uppdatera bloggen, svara pa mejl o kolla facebook en snabbis. Jag saknar dig ocksa, tihi jaa fortsatt garna kommentera:D

Sebastian; Nej, jag ska inte smalta bort, forresten sa kan jag bara smalta av dig tihi<3

2009-08-19 @ 04:08:15
URL: http://eliniusa.webblogg.se/
Postat av: Farmor

Johan o Christie läser också din blogg. Jag tänker på Dig varje dag. Har pratat med Maia och Johan idag på Skypen.Hon är jättesöt.

Kram

2009-08-29 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0