Veckan före

Så idag är det alltså tisdag.. Det betyder att det är ungefär 3 dagar kvar tills jag åker! Panik!? Måste hinna göra mycket dessa 3 dagar känner jag. Vara med alla kompisar, Sebastian, familjen, packa, packa och packa lite till. Liksom, packa för ett helt år är ingen lätt uppgift!

Just nu ligger Sebbe här och ser söt ut medan jag skriver och vi kom nyss hem från min andra kryssning den här sommaren. Det var familjen Andersson som bjöd med mig och Micis på en Birka Paradise kryssning och det var hur kul som helst! Fick en ny kamera precis innan så passade på att ta en massa bilder;)

HELA GÄNGET


Agnetha & Älskling                                 Mandy & Roger        
             

Micis                                            & jag








& sen en bild på mig och världens finaste kille:)

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

Skönt att vara först med att kommentera din nya blogg :) och det är du som är världens finaste tjej som jag alltid vill vara med <3

2009-08-13 @ 02:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0