Dan fore dan..

..ar det har borta, men i Sverige ar det nu JULAFTON! SA GOD JUL ALLIHOPA :D

Idag har vi bakat hur mycket som helst! Kakor, bullar, fugde.. Fast tyvarr hande det en olycka; med mitt lillfinger :( Eve tappade kokande marshmellowsmet pa mitt finger som fastnade som klister pa det! Sa nu ar lillfingret en muterad bubbla, men det blir nog bra igen snart.. ehm, hoppas jag. Det ar ratt bra julstamning har forresten! Innan den har veckan har det inte kants som juletider alls. Det ar jattekonstigt att inte fira med familjen och ratt sorgligt, men jag tror nog att den har julen kommer att bli helt okej anda. En amerikansk jul helt enkelt! Nu ska vi spela lite Wii och kaka kakor, sa an en gang: MERRY CHRISTMAS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Merry Christmas to you!

Farmor, farfar och vi (din familj) har saknat och längtat efter dig, vår finaste tjej!

God Jul!

Kramkramkramkramkram!

2009-12-25 @ 00:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0