Elin och Eve gor Philadelphia

Oj, vad dalig jag har varit med att uppdatera! For forsta gangen tror jag! Jag har helt enkelt inte haft tillgang till dator och haft mycket att gora och det ar ju inte helt fel? Jo, i onsdags kommer jag inte ihag vad som hande och i torsdags.. men gud vad daligt minne jag har! Igar i alla fall sa hade vi studiedag och da passade jag och Eve pa att ge oss ut i storstan! I cirka 5-10 minusgrader gick vi omkring och shoppade, kakade, tog bilder och sag historiska grejer i Philadelphia. Det har gjorde vi fran ca 8 pa morgonen till 5 pa eftermiddag/kvallen. Efter det sa halsade vi pa Jessica som just genomgatt ett sa kallat "gastric bypass" i torsdags pa sjukhuset. Nu ar hennes magsack ungefar lika stor som en valnot, sa hon kan aldrig ata lika mycket eller lika onyttigt igen vilket kommer leda till enorm viktminskning; vilket nu ar malet. Operationen ar livsfarlig, men allt gick bra sa det var skont!

Jo! Jag maste ju ladda upp lite bilder fran bade NBA-matchen och min och Eves dag i Philly. Har kommer NBA!


Som sagt, ca 20000 askadare och denna hoga siffra eftersom Allen Iverson gjorde comeback. Nu till Eve och Elin gor Philadelphia! :D


Hej, hej! Nu har vi precis anlant och det ar kallt som attans och klockan ar nagonstans runt 8.00.

Tva sma flickor i en valdigt stor stad! Eller.. flickor och flickor.


"Jude Law, snalla.. gift dig med mig! Jag skulle bli en perfekt fruga at dig.. oh, snart borjar jag dragla.."


Sa jag tva sma flickor i en stor, stor stad?

Tank vad man kan hitta i Philadelphia :D

Det var blasigt, iskallt och bada mina skor gick sonder av allt gaende, men kul var det ju anda!

Okej, inte SA kul..

He-he, i alla fall.. Tack for att ni ar sa underbara forresten! Det ma vara jobbigt ibland, men tank vad underbart det kommer att vara sen att komma hem till er alskade vanner, familj och pojkvan igen. Jag langtar jattemycket :) Nu ska jag stada hela huset. Vi hors! KRAM :)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Först en tom STOR stad och sen 2 unga kvinnor och sen en massa okända män. Var stan tom och alla på matchen och sen kom dom ut, eller? Hur gick det med morgonbussen var det ett skämt eller slipper ni båda åka eller ? Goda önskningar till Jessica. Har Du hunnit bli frisk och energiknippe igen? ! Du är ju otrolig vad Du orkar göra hela tiden. Tack för att Du skrev, nu kan jag gå och sova i lugn och ro.

vi älskar Dej! Duktiga B Ä S T I S ! ! !

2009-12-12 @ 23:02:04
Postat av: Mamma Monika

Hahhha, sista bilden var för härlig! Skönt att höra att allt är bra. Kramelikramar!

2009-12-13 @ 00:04:39
Postat av: Sebastian

hahahaahaha jag älskar sista bilden.. skön snubbe i rock, jag gillar usa redan nu :) älskling vi skaffar en skyskrapa lägenhet och bosätter oss i usa ;) jag älskar dig <3

2009-12-13 @ 02:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0