Huset fullt

Idag var det ringa hem dag! Fick prata med familjen och Sebastian och det var efterlangtat :) Jag saknar dem.. julen utan familjen, det kanns helkonstigt. Jo, nu har vi huset fullt forresten! Masha och Jonida, tva fore detta utbytesstudenter ar har just nu. Eller, Jonida akte nyss hem igen, men Masha och hennes man Bane ska bo har over jullovet (som borjar pa torsdag, d.v.s. julafton i Sverige). De ar jattesnalla och det ar skont att ha lite annat folk runt omkring sig ocksa! Just nu ar det faktiskt valdigt mycket sno ute, sa jag hoppas att det blir en sa kallad "snodag" imorgon da de stanger ner skolorna, for jag kanner verkligen inte for att ga tillbaka dit nu.

Ja just ja! Det blev ingen overraskningsfest for Girard eftersom det snoade sa pass mycket att de flesta inte kunde ta sig nagonstans. Festen ar flyttad till imorgon efter skolan istallet. Imorgon forresten, da ar det ju Pernillas fodelsedag :D Oj, men i Sverige ar det ju redan den 21a sa GRATTIS till henne! 

Nu ska jag ga och hjalpa till lite i koket. Ha det bra sa lange, KRAM :) 

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Tack Elin för julkortet. Ja vi gillar Din blogg. Det är så underbart att få ha kontakt med Dej. Här sprakar det i brasan och snart skall jag laga mat.God Jul och Gott Nytt År ifall vi inte hörs nåt mer före och om det inte funkar hos min lillebror. Hör Du nånting från Din lillebror? Bamsekram till våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-21 @ 15:18:27
Postat av: Mamma Monika

Grattis Pernilla!

Blev Girards fest trevlig?

Kramar från ett kallt Salbohed (-24 grader)!

2009-12-22 @ 06:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0