Julklappar

Herre gud, idag har det varit religiosa manniskor har som har hjalpt till med att sla in alla julklappar! Haha, de ar missionarer som kommer hit lite da och da och kakar mat och sallskapar. Nu har jag packat klart alla julklappar som ska till Sverige och skrivit klart alla julkort som ska ut till slaktingar och familj plus hjalpt MJ med att sla in alla hundratals julklappar hon kopt under aret. Kanner mig lite duktig faktiskt :) Och ja, hon borjar kopa julklappar i januari for att hinna kopa till alla oss 20 tjejer plus sina egna barn och Girard. Det ar inte illa! Jag som kanner mig fattig efter.. tre familjer?


Nu ska jag kila. Vi hors snart igen, KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Jag rekommenderar pincett för ansiktsbehåringen!

Vi som knappt börjat köpa klappar än...

Nu ska jag till Kila.

Kramis

2009-12-14 @ 07:09:26
Postat av: mormor+göran

Jag rekommenderar pincett m o t ansiktsbehåringen och vi köper inga presenter bara kontanter och mamma skall inte kila till Kila hon åker nog i sin nya bil, men kramar skall det vara många till våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-14 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0