Merry Christmas

Det ar inte alla som far fira jul tva ganger i rad! Fast det far jaaag :) Gud vad mycket paket som har oppnats idag, bade fran Sverige och USA. Tack allihopa! Jag tror helt seriost att jag fatt mer an 30 presenter, det ar helt sjukt.. fast jag klagar ju absolut inte, haha. Jag har fatt massvis med saker fran Victoria Secret (som har blivit en favoritaffar), klader, smycken, parfymer, bocker, tidningar (SOLO fran familjen i Sverige, gud vad jag alskar den tidningen) och jag vet inte vad! Sa idag har jag bade oppnat en massa presenter och fatt ringa hem. Pratade med nastan hela slakten och sa fick jag prata en bra stund med Sebbe igar. Ahhhh, jag ar nojd!

Den har julen blev ju inte sa dum som jag kanske forvantade mig :) Snacka om att jag har tur alltsa.. Nar man tanker pa hur mycket som det finns att uppskatta i livet sa ar det valdigt, valdigt mycket. Tack for att ni finns dar allihopa :) KRAM!


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Tack för samtalet!!! Vi är ju hos min lillebror som ser ut som en jultomte! Skägg som en tomte alltså också. Och så hade han röd mössa när han hämtade oss på flyget!!! Vi äter någon sorts julmat också varje dag!!! Just nu är Göran ute och går mot stora vägen, ca 2,5 km med vägen hem inräknat. Motion kallas det och vila hjärnan från allt. Kram på Dej, vi älskar Dej !!! Våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-26 @ 11:52:13
Postat av: Anonym

Tack att DU finns! Känns fint att du är medveten om att det finns så mycket att uppskatta i livet.

Nu ska jag pussla mitt nya 3000-bitars (vilket inte är detsamma utan dig, men ändå:)

Kramisar

2009-12-26 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0