NBA och sjuk

Alla basketfan.. vet ni vad jag gjorde igar? Jag var pa min forsta NBA match: 76ers vs. Nuggets! Det var skapligt skon stamning och denna match tog over 20000 pers eftersom att Allen Iverson ar tillbaka och har borjat spela for 76ers. Detta var verkligen en upplevelse och Eve tog en del bilder. Anledningen till varfor vi akte var for att Jessica overraskade oss och eftersom hon jobbar med att salja biljetter till stora sportsevent sa hon fick tre stycken gratisbiljetter. Inte illa!

Tyvarr kunde jag inte ringa och gratta min farmor igar, sa grattis i efterskott pa henne! Hon ar just nu pa vag till USA for att halsa pa min farbror och hans familj. Haha, det skulle inte vara helt fel om de tog en svang forbi har, men som ni kanske vet sa far ju inte slaktingar eller vanner halsa pa under aret.

Jo, idag var jag hemma fram skolan for att jag fatt en dryg forkylning.. Typiskt. Det ar sa jobbigt att vara sjuk och missa skolan, for det ar inte kul att ta igen allt sen. Jaja, det ar inte mycket att gora at. Jag hoppas att ni har det bra och jag saknar er dar hemma :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Krya på dig, gumman!

Skickade julpaket till dig/er idag. Får inte öppnas före jul;)

Vilka vann förresten?

2009-12-08 @ 21:48:06
Postat av: mormor+göran

Heja Elin friskt humör det är det som susen gör och så C-vitaminerna,nu igen. Vi har kramat mamma och pappa under helgen, det är så skönt att dom finns, Tack gode Gud. Heja Elin våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-08 @ 22:05:06
Postat av: Sebastian

Ah du får krya dig sötnos :) Men vem fan är Allen Iverson? :P Aldrig hört talas om den snubben.. Aja kul att få kolla på en NBAmatch iaf ^^ Skulle gärna vilja se en av lakers matcher live :) Det låter inte så härligt det där med att ta igen allt i skolan men du är duktig! Jag älskar dig fining och igen, krya på dig! <3

2009-12-08 @ 23:29:20
Postat av: Malin

hej sötnos!

du ska inte vara ledsen eller emo, för snart snart snart är du hemma. TÄNK snart har halva tiden gått! helt sjukt ju, blinka en gång till så ser du oss när du öppnar ögonen igen - typ. Förstår att du saknar allt här hemma och vi saknar dig också hur mycket som helst, men när du kommer hem finns vi kvar precis som du lämnade oss. Bara lite mer kramiga och glada kanske, för vi längtar verkligen efter dig!!! Ha det så fortsatt underbart gumman :)<3

2009-12-10 @ 23:56:40
Postat av: mormor+göran

EELLIINN !!! VAR ÄR DU ??? Vi saknar Dej, bli frisk snart önskar nyfikna och kramiga vi.

2009-12-11 @ 09:11:43
Postat av: Pernilla

EEELIIN! Du va på en NBA-match för tusan! OMG, säger jag bara, du måste skicka bilder! :D Jag hoppas du blir frisk snart och saknar dig i massor! puss och kram <3

2009-12-11 @ 14:31:02
Postat av: Sandra

Åhh va häftigt att du vart på en NBA-match Elin! Tänk va mycket roligt och nytt du får uppleva nu, trots jobbigheterna som jag också läst om! Man SAKNAR DIG verkligen när man läser allt du skriver. Kryra på dig och tänk positivt, du har så många här hemma som väntar och längtar efter dig! Kram<3

2009-12-11 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0