New Moon

Just ja, jag maste ju beratta om lordagen, det glomde jag bort! Det var jag, Eve, Daniel, Marwa, Gian Marco och John (nagra andra utbytesstudenter) som akte och kollade pa New Moon tillsammans. Det var kul, men filmen var ju inte sa jakla bra som alla sager.. Jag hade for hoga forvantningar tror jag plus att skadespelarna (i alla fall Kristen) faktiskt inte ar sa himla bra heller. T.ex. ler hon typ inte en enda gang under filmen och gor konstiga ljud varje gang hon kysser Robert, eh? Ni far
se for er sjalva och avgora om filmen nar upp till forvantningarna. 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller faktiskt helt och hållet med dig om Kirsten! :)

2009-12-04 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0