Peppra med plugg

Ahhh, nu far det vara nog! Igar hade jag sa mycket att gora att jag inte ens hann satta mig har framfor datorn och idag har jag 5 nya laxor och projekt som ska vara klara imorgon. Uh, snalla.. men i alla fall, igar var en jobbig dag, men det var ju ocksa So You Think You Can Dance final! Det var helt underbart och jag tycker att ratt vann. Mouhaha, ni svenskar far inte reda pa detta forran om.. nagon manad? Eller tva?

Nu maste jag satta igang att plugga igen, men ska beratta lite om vad som har hant och ska handa. I tisdags sa fyllde Girard ar, sa pa lordag ska vi fira honom med en overraskningsfest! Nagra gamla utbytesstudenter som bott har tidigare kommer att vara dar och de ska stanna i detta hus over jullovet. Det ska bli roligt att traffa dem! Imorgon ska jag och Eve sova over hos Juli och fira henne lite med nagra kompisar, sa det ser jag fram emot. Jag traffar fortfarande nya manniskor nastan varje dag i skolan och nu tror jag inte att det ar manga som inte vet om att det gar tva stycken utbytesstudenter pa Downingtown West :)

Fick ett paket fran familjen idag forresten! Jag antar att det ar julklappar, sa jag har latit bli att oppna det. Skapligt duktigt, eller hur? Hmm.. jag saknar verkligen min alskling just nu ocksa. Eller, jag saknar honom sjalvklart hela tiden, men tror att jag har kommit in i en period da saknaden ar lite extrastor. Det galler familjen och vannerna ocksa och troligtvis ar det for att det ar sa nara jul nu.. En vecka fran idag! Plus att idag har jag varit har i.. 124 dagar :) Vem haller rakningen liksom? Vi hors senare, stor kram!

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Ja Du har verkligen mycket för Dej, tur att Du kan fatta så mycket, passa på och upplev! Snart är Du tillbaka i våran vardag igen, eller hur? Grattis Girard!!! Kan Du kolla om Du har fått någon kontantpresent från oss? Om det funkade med banken?Julklapp i förskott till våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-17 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0