Sista dagen pa 2009

Egentligen skulle det firats riktigt rejalt idag med en riktig fest tillsammans med nagra kompisar. Men. Tyvarr sa sket allt sig, sa nu kommer vi att vara hemma med nagra som kommer over istallet. Hmm.. jag ar arligt ratt bitter, men kom igen, nar jag ar hemma i Sverige igen kan jag ju ga pa hur manga fester jag vill. Har borta har ju till och med ordet fest en annan innebord! Det har ar fest for amerikanerna:
1. Drick tills du spyr
2. Rok pa och bli hog
3. Smyg med det for foraldrarna
4. Akta dig for polisen

Haha, jag ar serios! Sa jag foredrar att ga pa fest i Sverige. Hmm, gott nytt ar pa er alla och hoppas att 2010 kommer bli ett superbra ar. 2009 var faktiskt ett sjukt bra ar for mig om man tanker efter. Det har hant sa mycket roligt och det har utbytesaret har verkligen gett mig mycket hittills! Alla nya vanner, alla upplevelser, highschool, spraket.. listan kan goras lang :) Nej, om du funderar pa att bli utbytesstudent -ta chansen. Gor det, for det ar nu eller aldrig.

Annu en gang, gott nytt ar pa er all! KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0