Sista skoldagen 2009 :D

Det har ar en dag att firas, for idag ar det den allra sista skoldagen ar 2009 (for mig och Eve i alla fall)! Yaaay! Egentligen har vi skola imorgon ocksa, men det finns ingen anledning att komma sa vi aker nagonstans istallet. Idag var sista testet och inlamningsuppgiften, sa nu ar allt klart for i ar. Awesome..

Igar hade vi overraskningsfesten for Girard och det blev jattelyckat! Hehe, han hade ingen aning om vad som pagick. Vi planerade festen pa en av hans favoritrestauranger och hans familj och vanner var dar for att overraska honom. Det blev en hel del mat och sedan lite mer mat och sen.. annu mer mat :) Jag ska snart lagga upp lite bilder, men inte idag (for idag ska jag fira och chilla :D). I alla fall sa blev han rord och valdigt glad, vilket nu var tanken ocksa.

Just nu har vi Masha och hennes man Bane fran Serbien och Yuhe fran Japan boende har hemma. Jag tror att jullovet kommer att bli lite roligare an vantat med dem omkring oss! Skapligt skont med lite annat folk har for omvaxlingens skull. Sa vad ska vi hitta pa under lovet? Hmm.. vi SKULLE ha akt till New York med AYUSA och de andra utbytesstudenterna, men bara for att "en del av dem" betedde sig sa pass daligt forra gangen nar vi akte till Washington sa stallde dem in den har resan! Fan vad sura vi blev, for omradesrepresentanten sa till och med att jag och Eve var 2 av 5 som inte hade gjort nagonting.. schysst att vi maste lida for det, meeeen.. det ar livet.

Just ja! Jag lovade en halsning till mina kara amerikanska vanner har pa bloggen (jag vet, de forsoker lasa den..) sa: Sweden is by far the most awesome country you'll ever find and the US kind of sucks in comparision :) love you guys!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vad tråkigt att det inte blev någonting av med New York :/ Men njut av ditt jullov nu för du har pluggat stenhårt! Min duktiga tjej :) Va kul att överraskningsfesten blev lyckad och jag hoppas du får ett roligt lov. Saknar dig och vill vara hos dig nu :( <3 Nu ska jag borsta tänderna och sen plocka lite här hemma, jag älskar dig! <3

2009-12-23 @ 12:22:43
Postat av: Anonym

Elin, you gotta learn how to spell comparison ;) Hoppas att du får en fin jul därborta, du vet att vi saknar dig. Men det var kul att höra dig på glatt humör sist vi pratades vid, det underlättar tycker jag. Vi hörs på fredag! Kram Kram! /S

2009-12-23 @ 14:33:47
Postat av: mormor+göran

Ha det riktigt bra gumman over there. Jag skall packa ner datorn nu så vi "hörs" från Kiruna om allt funkar.God Jul B Ä S T I S ! ! !

2009-12-23 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0