Upp och ner, ner och upp

Det ar sa det ar har borta! For det mesta ar allt bra, men vi far inte glomma alla sjuka regler som jag maste leva efter har borta och saknaden som tar over da och da. Stressen over skolan, frustrationen att inte kunna gora vad man vill.. det ar nagra negativa saker, absolut, men sedan sa finns det sa mycket positiva saker ocksa! Nya vanner, erfarenhet, roliga upplevelser (nar jag planerar saker 24 timmar fore vill saga), pro pa engelska, mer sjalvstandig.. Plus och minus, dalar och toppar.

Men vet ni vad?! :D En sjukt rolig sak kom i brevladan idag och jag ska skriva mer om det imorgon, for nu ska jag sova. I alla fall sa tror jag att mamma och pappa kommer att bli lite stolta over mig :) Nu ska jag ta min 5-minuters dusch, natti natti. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Låter spännande! Få se imorron då :) /S

2009-12-04 @ 10:59:36
Postat av: Mamma Monika

Ja, det är väl så livet är med dalar och toppar. Finns inga dalar så kanske man inte uppskattar toppar? Men, vad är det för spännande som kommit med posten???

Kramisar

2009-12-04 @ 11:02:46
Postat av: mormor+göran

vad var det? spännande! sjuka regler och friska regler och ibland tvärtom fast samma sak på olika ställen, så kan det vara, en del vita en del svarta och mittemellan gula eller röda, allt kan vara upp och ner, därför är livet roligt att leva annars skulle det vara jättetråkigt om det bara fanns allting lika, alla kläder lika, alla skor lika all mat lika, gröt hela dagen alla dagar, nej fy vad hemskt, men vi har det ju så bra eller hur våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-04 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0