Vill inte tillbaka till skolan

Usch! Idag var vi lediga eftersom vi hade en studiedag liknande dag och det var hur skont som helst, med tanke pa att vi inte fick nagot "hostlov". Detta blev en langhelg istallet med Thanksgiving. Jag vill verkligen inte tillbaka till alla prov och laxor, jag vill bara gora roliga grejer och umgas med vanner. Idag var jag och Eve over till varan kompis Samantha i hennes megahus och lirade Rockband och gosade med hennes megasota hundar. En utmarkt dag utan laxor och stress :)

Tank, nu ar det den sista november.. eller faktiskt den forsta december i Sverige! Snart ar det jul och nyar och efter det ar det snart var och sedan aker jag hem igen. Galet! Tiden gar ratt sa fort, aven fast det gar upp och ner med saknaden. Jag saknar verkligen familj, vanner och Sebastian varje dag, men forsoker tanka pa att jag kommer ju hem igen. Det galler att vara positiv. Nu maste jag kila, vi hors. KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Precis, det går ju fort! Bra att du har ledigt från skolan lite då o då så du hinner ladda batterierna!

Vi längtar efter dig också! Kram /S

2009-12-01 @ 07:46:01
Postat av: mormor+göran

Ja! ladda batterierna - men - glöm inte att göra det Du åkte dit för att göra, - läsa på andras villkor - Du "världen-över-student" Livet är ju inte bara en fest man får ju betala med något för det också och det tjänar man in med kunskaper och dom samlar Du för närvarande i skolan också. Om ett halvår får jag krama Dej på riktigt, eller hur! Om allt går väl får jag krama Din och min familj på riktigt till helgen, håll tummarna våran B Ä S T I S ! ! !

2009-12-01 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0