Black Friday

Den har natten till fredag var verkligen en upplevelse! Natten efter Thanksgiving kallas for "Black Friday" och det ar en natt da nastan alla affarer har helt sjuka rea-priser, fran klockan 12 pa natten tills 9 pa morgonen darpa. Sa vad har jag, Eve, Mama Jo och Jessica gjort hela natten? Shoppat saklart! Haha, vi lamnade huset runt halv tolv pa natten igar kvall och shoppade hela natten.. jag tror att jag kom i sangs runt halv 9 pa morgonen och vaknade runt halv 2. Ganska skumt, men nu har jag i alla fall fatt den mesta julklappshandlingen gjord och det var val en upplevelse att shoppa mitt i natten bland en massa galna amerikaner. Varfor inte, liksom?

Hm, imorgon ska jag, Eve och nagra italienare ga och kolla pa New Moon! Haha, vi far se om den ar sevard. Jag maste beratta att det ar helt galet vilken Twilight hysteri det ar har borta alltsa.. Twilight-kalendrar, Twilight-affisher, Twilight-dockor, Twilight-klader, o.s.v. i varenda affar man gar in i kanns det som. Lite overskattat kanns det som.

Idag ar det en valdigt speciell dag forresten for det ar Linns fodelsedag :D Sa grattis pa henne aven om det nyss blev en ny dag i Sverige, for har borta ar det fortfarande den 27e. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Grattis Linn!

Jag undrar när denna nattliga Black Friday-shopping kommer till Sverige? Skrota mellandagsreor och handla billigt före jul istället! Affärsmännen kanske är smartare i Sverige, men det där lät ju mer kundvänligt, för nattugglor som oss;)

Kramisar

2009-11-28 @ 12:33:22
Postat av: mormor+göran

vilken grej, att handla på natten, vete f.n om jag skulle klara.? Handlar ju mest bara mat nu förtiden, fast nyligen upptäckte jag att mina skor inte var täta och inte vinterstövlarna heller, så då fick det bli nya. huhu. Det blir ju Kiruna i jul. Kanske 30 minusgrader, huhu, och mycket snö, och åka snöskoter osv. BAMSEKRAM PÅ DEJ B Ä S T I S ! ! !

2009-11-28 @ 20:23:17
Postat av: linn

tack så mycket gullunge ! :) <3<3

2009-11-29 @ 13:33:47
Postat av: Sebastian

Grattis till linn :) Det är twilight hysteri här också, känns som om det skrevs överallt om det förra veckan i tidningarna och massor av tvprogram :p Jag älskar dig sötnos <3

2009-11-29 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0