En bra mandag (!)

Det ar sallan jag gillar mandagar, men idag ar det som att jag druckit Red Bull hela dagen! Varfor? Hm, forst och framst for att det inte ar nagon skola imorgon och sedan for att folk ar sa snalla och goa. Tank egentligen hur mycket komplimanger kan lyfta upp ens dag. Det ar ju jatteenkelt att fa nagon annan glad, det ar bara att saga nagonting snallt! Amerikanerna ar jatteduktiga pa det, bade tjejer och killar, vilket ar kul. Mer av det till varan stela Svenssonbefolkning tycker jag :)

Vet ni hur billiga jeans ar har borta forresten?! Jag maste bara skriva det har, for det ar nastan fanigt. Har kan man fa ett par snygga jeans for $10! Det vill saga ungefar 70 svenska kronor.. Jag kopte nyss ett par nya jeans for $30. Gha, det kan man knappt hitta i Sverige. Sa, under min tid har borta ska jag kopa pa mig ett antal jeans ;) Hm, Mama Jo kommer snart hem fran Bahamas och forhoppningsvis kommer hon inte bli allt for arg over att jag och Eve akte till King of Prussia fast vi inte fick.. Vi far se hur mitt nasta blogginlagg blir, haha. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Åh :) Mina jeans kostade bara 1199kr! <3

2009-11-02 @ 23:02:47
Postat av: Mamma Monika

Spara några jeans till oss! Alltså, man kan ju undra vad det är för påslag i våra butiker? Skönt att de är snälla och goa mot dig. Finns det förresten något uttryck för Medelsvensson på amerikanska? Lycka till med MJ!



2009-11-03 @ 07:04:07
Postat av: Pappa Staffan

Vad bra att du är glad, då är vi oxå glada! Vi tänker på dig och saknar dig. Kram /S

2009-11-03 @ 12:20:24
Postat av: mormor+göran

Vad skönt att Du har en glad dag! Kan Du göra Eve glad så hon slipper blunda på foton? Tala om att gamla kritiska mormor tycker att hon duger och är fin, så kanske hon törs titta hitåt? Tack för att vi får vara med dej, DU AMBASSADÖR och våran B Ä S T I S!!!

2009-11-03 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0