Fars dag

Ja, grattis pappa pa fars dag! Det har jag redan fatt saga pa telefonen eftersom det var ringa-hem-dagen idag :) Det var roligt och skont som vanligt att fa prata med basta familjen hemma i Salbohed! Efter samtalet akte jag, Eve och Mama Jo och julhandlade! Jag har redan hittat presenter till mamma och Jacob, en fodelsedags present till min kara pappa som fyller 46 pa torsdag och sa kunde jag inte lata bli att kopa pa mig mer underklader till migsjalv fran Victoria Secret. Gha, det ar verkligen min favoritaffar har borta! Det ar synd att den inte finns i Sverige :/ Hmrf. Maste nu hitta julklappar till folket har borta och till pappa och Sebbe, men det far bli en annan dag.

Usch, jag hatar sondagar. Behovde bara fa ut mig det. Nu ar det middag, sa vi hors senare! Ta hand om er, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Oh! för första gången kunde vi läsa ditt svar! Vi som är pensionärer nu, vi har ju söndag varenda dag! Men vi tycker om dom. Finns det farsdag i USA också? Och har ni ändrat tiden så att det är 6 timmar emellan nu igen , eller? Vad är det mera än språk Du läser? Alldeles nyss så ringde Peter över Skype så det blev lite rörigt i huvudet hos mej. Hej då! B Ä S T I S !!!

2009-11-09 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0