GRATTIS PAPPA!

..ja ma han leva uti hundrade ar, grattis pappa! I Sverige i alla fall, inte har an ;) Imorgon far jag ringa hem och prata med fodelsedagsbarnet. Det kanns konstigt att inte fa vara med och fira familjens fodelsedagar.. eller vannernas heller for den delen! Hm, snart fyller ju faktiskt Linn, Malin och Perra 18 och gud vad kul vi kunnat haft om jag var i Sverige.. Lite frustrerande ar det ibland att missa allt som hander i Sverige. I alla fall, jag hoppas att pappa far en extra bra dag och att ni andra har det bra! KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Tack söta gumman! Jag vaknade idag av att mamma och Jacob sjöng Ja må han leva och har fått frukost på sängen. Det var bara du som saknades, men vi hörs ju senare idag :) Kram så länge! /S

2009-11-12 @ 08:08:29
Postat av: mormor+göran

Ja vi säger också JA MÅ HAN LEVA !!! OSV. Kramar även till våran B Ä S T I S

2009-11-12 @ 19:34:24
Postat av: Linn

vet du hur tråkigt det är att inte ha dig hemma då då? men vi firar oss allihopa när du kommer tillbaka vettja :) <3

2009-11-17 @ 12:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0