Hibachi och julhysteri

Ni som kanner mig vet att jag ALSKAR thairestaurangen "Spicy Hot" i Vasteras. Jag sager bara, Spicy har mott dess like: Hibachi! Gud, maten var sa sjukt god och det speciella med denna restaurang ar att kocken lagar maten framfor nasan pa en. Jag tog lite bilder som jag ska lagga upp imorgon, eller snart :) Det var jag, Eve, Jessica, Mama Jo och Girard som akte och kakade och efterdet akte vi till ett stalle som heter "Christmas Village". Eh, ni vet val hur amerikanska hus ser ut framat juletider pa alla de dar overdrivna filmerna? Hm, det har stallet var en stor spya av julsaker och hysterisk julmusik. Efter en timme dar fick jag nastan panik, det var helt sjukt.

Asch, vad sjutton, jag lagger upp bilderna nu pa en gang :)

   
HIBACHI :D





Ja, vad tycker ni? Bara i Amerika, bara i Amerika.. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Vad kul att du hittat en bra restaurant! Flamberingen ser våldsam ut, kocken har nog inga hår kvar på armarna.

Så fruktansvärt osmakligt dekorerat, som alltid... Tacka vet jag din tomteparad! Vem ska göra den i år??? Vad har förresten lederhosen i byn att göra?

Kramelikramar

2009-11-30 @ 07:06:50
Postat av: mormor+göran

Vad bra med god mat, men låt er inte övertalas att äta deras jätteportioner så slipper ni att bli som americajättar, finns det europaportioner eller kan ni t.ex. 3 pers. dela på 2 port. ??? Hur går det med Girards brutna ben ? Vi har också julpyntat men med måtta, det hänger t.ex. en GLAD PÅSK ritning bredvid min säng som Du har ritat och klippt och klistrat med en BAMSE KRAM och den skall aldrig bort. Vi firar Görans födelsedag idag, det skall bli lammstek med vitlök. Hälsa också till vackra Eve. KRAM TILL VÅRAN B Ä S T I S !!!

2009-11-30 @ 09:24:25
Postat av: Elin Oberg

Mormor och GORAN; Grattis, grattis, grattis! Haha och du kan vara lugn mormor, jag tillater mig inte att bli en amerikajatte. Det gar battre med Girards ben nu, men han har 5 veckor till att laka. Ta hand om dig och Goran och njut av lammsteken! Stor kram pa er :)



Mamma; Haha ja restaurangen var jattehaftig och plus att kockarna gjorde trick medan de lagade maten. Skicka upp Jacob den har gangen for tomteparaden! :D Haha och angaende Christmas Village sa fanns alla Disney figurer och allt du kan tanka dig dar, helt random och smaklost. Saknar dig, kram :)

2009-11-30 @ 19:36:03
URL: http://eliniusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0