IKEA :D

Idag akte jag, Eve och Girard till.. IKEA :D Oh herre gud, jag blev faktiskt tarogd dar ett tag. De hade Daim, knackebrod, sill, lingonsylt, kexchoklad, kottbullar, kalles kaviar, ballerina, singoalla, glogg, julmust och en massa svenska matprodukter dar! Jag blev helt till mig och det kandes for ett ogonblick som att jag var hemma igen! Den har dagen har varit superbra och jag och Eve ska fira med att ha en svensk temafest har i tvsoffan ikvall. Dricka paroncider, kaka svenskt godis och daimtarta. I'm in heaven :D Nyss lagade jag mat ocksa; potatisgratang med kottfarslimpa. Sverige ar ett bra land och jag ar stolt att vara darifran. Man lar sig verkligen att uppskatta det man har hemma nar man aker ivag sahar.. I alla fall, har ar lite bilder fran IKEA!





Yes, nu sitter jag har med blagula klader och tanker pa Sverige och lite extra mycket pa Sebastian.. Jag dromde till och med inatt att det var dagen innan jag skulle aka hem igen! Usch, det var sa trovardigt och jag var sa glad for att jag tyckte att tiden hade gatt sa snabbt, men.. sa vaknade jag och kom pa att det ar tva tredjedelar kvar. Men, men, det galler att kampa pa! KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Härliga bilder och du ser verkligen nöjd ut! Gillar uttalet på "Hejdå":)

Kramisar

2009-11-15 @ 11:18:55
Postat av: mormor+göran

Vad pigga ni är! Eve tittar!!! Vad härligt att ni är kompisar hon är ju så fin och god. Äter ni verkligen så mycket godis som det låter? Att det finns riktigt julbord där är ju verkligen kul, vi skulle nog komma och äta om det inte var så långt borta, men nu blir det ju hos Peter i jul. Må gott och Kram på Dej B Ä S T I S ! ! !

2009-11-15 @ 11:35:21
Postat av: Sebastian

Håller med Monika, du ser verkligen nöjd ut ;) Bilderna ser härliga ut och du ser ännu bättre ut! Jag älskar dig <3

2009-11-15 @ 12:17:01
Postat av: Pernilla

Snygga jeans Elin! :D

2009-11-15 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0