Langpromenad i solen

Pjuh, idag har det varit en trakig pluggdag. Jag har ett historiaprov imorgon och tva inlamningsuppgifter den har veckan.. Jag blev ratt sa trott pa pluggandet sa jag bestamde mig for att ga ut och ga lite istallet! Hehe, lite.. En kompis som bor ratt sa nara smsade mig och fragade om vi kunde ta en langpromenad, sa det gjorde vi. Tva och en halv timme senare var jag tillbaka och nu ska vi inte snacka om vilka skavsar mina halar fick, haha. Vadret har varit helt sjukt underbart idag, sa jag kunde bara inte sitta inne hela tiden. Det ar november och vet ni hur manga grader det var ute? 20 grader och solsken! Sjukt! Har det nagonsin varit sa varmt i Sverige den har tiden? Hm, inte vad jag vet i alla fall. I alla fall, nu sitter jag och skriver en lang uppsats om fordelarna med att tala mer an ett sprak, yay. Maste fortsatta nu sa.. KRAM :)

P.S. Puss pa dig alskling<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad härligt det låter med vädret! Tror inte det har varit så varmt i Sverige i novembermånad någon gång, fast nu är det 8 grader (!) Och det är väldigt varmt ändå, snart är det ju första advent, då vill vi ha snö, iallfall jag :) <3

2009-11-16 @ 23:00:05
Postat av: Pappa Staffan

Dags att du lär dej hur obekvämt det är att promenera i högklackat ;) Gullunge! Kram /S

2009-11-16 @ 23:00:56
Postat av: Sebastian

Staffan jag som trodde att du redan hade lärt henne hur man går i högklackat ;) Jag älskar dig Elin<3

2009-11-16 @ 23:51:08
Postat av: mormor+göran

Hallo där! högklackat? vad är det som säger att det var höga klackar på dojorna! det kanske bara var för tunna strumpor? Oj vad vi håller på och retas, det är bara avundsjuka hos oss, vi skulle också vilja vara så tuffa och gå ute så länge. Göran ligger just nu under diskbänken i köket och byter kran till en modernare sort med hög hals, och så har varmvattenberedaren blivit så gammal att den också läcker i tvättstugan, fast den bara är ca. 35 år, det gör vi ju inte i den åldern än. Hans mamma har blivit opererat en gång till, men vi vet inget nytt om henne än. Skönt att vi inte behöver oroa oss för Dej, vi skickar kramar till Dej våran B Ä S T I S !!!

2009-11-17 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0