Marabou och straff

Gud vad jag alskar Marabou apelsinkrokant. Det ar den basta chokladen i hela varlden! Daim, Digestive och vanlig ar inte sa illa heller, men apelsinkrokant i mitt hjarta sager jag bara. Haha, det har ar allt jag hinner skriva idag, for nu ska vi ga och lagga oss. Jag och Eve fick varat "straff" forresten, eftersom Girard tog oss till King of Prussia.. Ingen skjuts den har helgen blev straffet. "But I didn't mind giving the girls a ride", sa Girard, men MJ gar efter sina regler.. Hmrf. Jag forstar inte, jag och Eve ar ju exemplariska for sjutton! Varfor "straffa" oss for sa dumma saker? Ar vi sa bra att minsta lilla grej blir en stor sak? Vi skulle kunna:
- Fa daliga betyg och strunta i skolan
- Ta droger (eftersom nastan halva skolan gor det, tyvarr.. MEN LUGNA, inte mina vanner)
- Dricka alkohol och smyga ivag pa fester
- Strunta i AYUSA's och MJ's regler
- Stjala deras bil nar vi inte far skjuts nagonstans
- OSV,
Gor vi nagonting av detta? Nej. Gor vi nastan allt vi blir tillsagda? Ja. Duktiga utbytesstudenter, vill saga. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Jag tycker oxå ni (helst du) är föredömen. Fast det är ju klart, det där med att sno bilen låter ju intressant ;] MJs sätt att uppfostra "barn" suger! Hon verkar mest njuta av att hitta motiv som hon kan använda för bestraffning. Undrar om Girard får nåt straff :0

Kram på dig och vi hörs väl på söndag!

2009-11-06 @ 09:01:22
Postat av: mormor+göran

hej! Jag tror att hon inte vill råka ut för att bli anklagad för att inte ha satt regler och brytt sig så att ni inte blir förbrytare, så fall inte i fällan och busa med reglerna var klokare än de dummisarna hon har råkat ut för tdigare, jag vet ju att ni är det i verkligheten men det kan ju inte hon veta. Så nu får ni lära henne att hon har fel om er. kramisar till våran B Ä S T I S!!!

2009-11-06 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0