Mupp och sprall

Wihoo! Idag var en kanonbra dag :D Forst sa tror jag att jag gjorde bra pa de tre proven som jag hade idag och sedan sa fick jag en pratstund med fodelsedagsbarnet pappsen OCH sa ringde alsklingen mig i smyg vilket gjorde dagen ultimat! Jag och Eve har bara muppat oss hela dagen och jag tror att jag ska fortsatta muppa mig till sangs nu. Jag ar glad i alla fall :D Glad over att jag har varldens basta pojkvan, familj och vanner :) Det ar svart att halla kontakten med alla sota svenskar, men jag tanker pa er ofta ska ni veta. Vi hores imorgon, stor KRAM :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Sebbe skrattade mycket när jag skulle sova. Undrade vem han pratade med. Sen fick jag veta att det var du i telefon :))sköt om dig :) saknar dig

2009-11-13 @ 11:24:36
Postat av: daniela

Drömde om dig i natt! Drömde att de va våran bal och att du kom hem:)) hoppas du har de bra gumman! ta vara på tiden där och lev livet den här upplevelsen får du bara en gång:) puss!

2009-11-13 @ 13:09:56
Postat av: mormor+göran

må gott och ha det riktigt bra våran B Ä S T I S !!!

2009-11-13 @ 22:37:31
Postat av: öberg i avesta

Har du det bra? :)

vi saknar dej, kram!<3

2009-11-14 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0