Muppmupp

Idag har det varit en muppig dag. Forst sa hade jag en spanska gruppresentation dar jag, Taylor, Sally och Mike kladde ut oss till spanska konstnarer! Rabdom? Jo, lite skapligt sadar. Det var en rolig presentation och vi var sa snygga sa. Forhoppningsvis kan jag fa lite bilder fran den, eftersom varan larare filmade och tog kort pa det hela. Sedan sa fortsatte dagen och jag fortsatte muppa mig igenom den. Med resultatet:

Jag och Sam hade trakigt i Graphic Arts :D


Men vi har fatt skapligt bra datorer (aven fast det ar Mac). Och nyss sa pratade jag en liten stund med varldens basta, d.v.s. Sebastian pa tele<3 Skont att hora hans rost :) Nu ska jag ga och muppa mig med Eve. Vi hors, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Vad är Graphic Arts för någonting, snälla förklara för alla som inte förstår alla utländska ord. Skulle ju vara roligt att lära sig någonting utan att vara tvungen att gå i skolan i USA. Vi håller tummarna för Dej så att Du skall ha roligt (Vet t.ex. inte om det skall vara t i slutet på roligtttt eller inte. Dumma jag.) Ha kul i skolan då. Våran B Ä S T I S ! ! !

2009-11-20 @ 14:55:10
Postat av: Kjell Björk

Hej Elin å grattis i efterhand vi saknar dej här i Sverige å va rädd om dej!

Kram!

2009-11-21 @ 00:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0