Sebastianabstinens

Tank att det nastan gatt tre och en halv manad sedan jag lamnade Sverige nu.. Detta innebar ocksa att det var tre och en halv manad sedan som jag fick halla om och pussa pa Sebastian. Jag saknar honom. Varje dag. Jag saknar att bara prata, skratta och gosa tillsammans och jag saknar alla de dar sma speciella sakerna som man kanske vanligtvis inte riktigt tanker sa mycket pa. Jag tanker ofta pa den dagen som vi kommer att traffas igen och jag langtar sa sjukt mycket! Han ar killen sager jag bara, killen for mig.

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Gå för det Du känner för, det kan man alltid stå för. När Du träffar Sebastian igen så känner Du det rätta, om ni klarade det här eller inte. Heja, heja, heja B Ä S T I S ! ! !

2009-11-28 @ 20:32:15
Postat av: Sebastian

Gullunge! Jag tänker också tillbaka på den dagen då vi träffades. Väldigt speciell och härlig :) Jag saknar dig och som ursula säger, vi kommer absolut att träffas igen! Jag älskar dig supermycket <3

2009-11-29 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0