Slapp och aktiv dag

Hur hanger det ihop? Hm, jo, idag hade vi ingen skola som jag skrev igar och jag tog tillfallet att dra ut och jogga! Eve kan tyvarr inte springa eller jogga pa grund av hennes kna, sa hon gick en svang och jag joggade. Dar har vi den aktiva delen! Haha sedan har vi den slappa.. hoho, nar vi kom hem igen fran varat sportande slangde vi oss bara i soffan och stannade dar resten av dagen: tre filmer och SYTYCD. Gud vad skont det var att bara chilla! Haha och det ar sa sjukt mycket skrapmat och feta saker som vi ater har borta.. idag till exempel blev det snabbmat, igen. Det mesta ar friterat eller sa dryper det av fett. Det ar ingen vidare kvalitet pa kaket har borta maste jag saga. Det ska ga fort att laga (eller i mesta fall bestalla) och vara gott. Fett och sott, alltsa. Ah, plus att jag stor mig sa sjukt mycket pa att all dricka man bestaller har smakar som pool! Ja, pool! Isen har en massa klor i sig, sa det forstor sjalva drickan. Uasch.. jag saknar svensk mat :( Fast mest av allt saknar jag er som bor i Sverige! Det ar helt sjukt att det redan ar november nu, snart ar jag ju hemma igen, eller hur?!

Nu ska jag ga och lagga mig, men maste bara skriva att jag alskar min pojkvan jattemycket :) Idag fick han mitt brev som jag skickat (med min parfym pa, tihi) och jag maste bara saga att aven fast det ar sjukt jobbigt att vara borta fran honom sa ar han mer an vard att vanta pa. KRAM pa er :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Slapp och aktiv är våra dagar också, vi skiftar mellan plikter och nöjen.America dricka har vi löst så att vi alltid beställde - NO ICE - så fick vi mera riktig dricka, annars är det ju bara dyrt vatten man betalar för. Också, 1 förrätt och 1 huvudrätt och så delade vi två på varje portion så blev det mindre mat = Europa-portioner. Vilka jättemängder pommesfrites de kan stoppa i sig. Jättemänniskorna! Här är det Farsdag på söndag är det det hos er också? Kramar och ha det så bra vi gillar Dej våran BÄSTIS!!!

2009-11-04 @ 13:49:11
Postat av: Sebastian

Det är exakt lika i Sverige. Isen förstör läsken och det smakar skit med is i :P Därför tar jag alltid utan is vart jag än är. Tack ursula för påminnelsen, får fixa någonting till gubben här hemma tills på söndag då :)

Älskling va duktig du är som är ute och springer när du får tid och känner för det. Själv har jag jobbat hela dan, har ont i huvet och är allmänt seg i kroppen :P Snart ska jag till gymmet :) Jag älskar dig <3

2009-11-04 @ 16:20:08
Postat av: linn

ja snart kommer du hem faktiskt, vi längtar =) <3

2009-11-04 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0