Thanks giving planer

Yay! Idag hade vi egentligen en halv dag av skola: hela schemat fast varje klass var bara 17 minuter, sa halva skolan bestamde sig for att vara hemma. Inklusive jag och Eve, haha men var lugna, vi fick tillatelse! Sa idag ska jag och Eve baka infor Thanks Giving som ar imorgon. Vi ska lagga till lite skandinaviska ratter till den annars valdigt traditionella maten som man kakar har :)

Senare ikvall ska jag och en kompis kolla pa Paranormal Activity (vi har ett vadslag: om jag inte blir radd kommer jag och Eve fa skjuts till skolan pa morgonen for resten av aret och slippa den gula fula bussen och om jag blir radd sa har jag lovat att ge bort svensk choklad, sa jag maste vinna!) och eftersom jag ar cooool med skrackfilmer sa tror jag faktiskt att jag kommer att vinna!

Vet ni forresten att idag ar det en valdigt speciell dag, for idag ar det Malins fodelsedag :D gratta henne pa www.tjamalin.blogg.se

Nu ska jag borja baka, vi hors :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh sötnos!! tack så mycke :D <3



haha du kommer bli rädd för paranormal activity! :O du MÅSTE bli det! jag vart livrädd! haha usch värsta filmen jag sett :(



ha det underbart hjärtat, miss you!

2009-11-25 @ 17:00:53
Postat av: Sebastian

Jag såg Paranormal Activity för 2 veckor sen och den är en av de sämsta skräckfilmer jag någonsin sett.. Du kommer inte att bli rädd :D Så lugn med vadet! Åååh maaat, nu blev jag hungrig :s Vi får höras sen, vill prata i luren med dig.. Jag älskar dig mest av allt sötnos <3

2009-11-25 @ 17:07:44
Postat av: Mamma Monika

Grattis Malin! Läste om dig i tidningen. (Skickar sidan i julklappspaketet till dig Elin, så du också kan läsa.) Läskig skräckis eller SYTYCD ikväll? Mitt val är lätt! Har ännu inte sett den skadade personen du berättade om. Vad ska ni baka, förresten?

2009-11-25 @ 18:13:02
Postat av: mormor+göran

vet inte vad det handlar om, så därför kan vi inte vara rädda, vi håller tummarna för Dej våran B Ä S T I S !!!

2009-11-25 @ 22:02:24
Postat av: Linn

HAhahah vilket skönt vad! hur blev det ? :D <3<3

2009-11-26 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0