Thanks Giving

Idag ar det hogtiden Thanks Giving i USA! Detta har nagot med pilgrimmar och indianer att gora ifran borjan, men nu handlar det mest om att ata, ata och sa ata lite till. Igar bakade jag(!) och Eve tva pajer och ungefar 40 stycken kanelbullar och sedan sa vann jag ju det dar vadet igar ocksa. Paranormal Activity var inte laskig EN sekund! De sista 5 minuterna, vad var det for laskigt med dem forresten? Nej, jag blev ratt sa besviken maste jag saga.

Um, har ar tva bilder fran Washington forresten :D





Nu ska jag hjalpa till i koket. C'ya, KRAM :)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

vad är det Du hoppar på? berätta för en dummis, vad Du får göra är ju helt otrolig, baka och baka, men vad jag är stolt över Dej älskade B Ä S T I S ! ! !

2009-11-26 @ 22:11:25
Postat av: Sebastian

Vad var det jag sa? :D Filmen sög och att du skulle bli besviken.. Gå nu och ät din choklad så tänker jag träna bort den med dig när jag kommer till USA ;P Jag älskar dig <3

2009-11-27 @ 00:12:03
Postat av: Mamma Monika

Pappa Staffan nickar igenkännande åt dina bilder. Han har också sett Vita Huset och världens största obelisk Washington Monument. Du går i hans fotspår;)Har du förresten fått äta en sådan där stor, fylld kalkon man ser i filmer?

2009-11-27 @ 08:06:27
Postat av: Lisa

Hej Elin,

kikade in här hos dig efter tips fran Monika. Kul att se att du har det bra och att du verkar ha ett himla intressant ar...

I München är det igag kallt och regnit, det är därför jag helst inte vill slita mig fran datorn och dra mig ut pa joggarrundan...

2009-11-27 @ 08:45:01
URL: http://mittispenaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0