Tjockisar till amerikaner (?)

Ar amerikanerna verkligen sa feta som stereotypen sager? Tja, jag skulle nog vilja forklara detta. De flesta i min alder och yngre ar helt normala! Ytterst fa ar extremt feta (sadar som man kan tanka sig att alla USA-bor ser ut) och jag tror att detta beror pa att sa manga sportar eller haller pa med aktiviteter i den har aldern. MEN! De som ar runt 25 och aldre.. Hm.. inte alla forstas, men valdigt manga ar overviktiga. Inte sa lite heller. De ser helt enkelt ut som ni tror! Jag tror att det beror pa stress, snabbmat (gud vad alla kakar snabbmat hela tiden), alldeles for lite motion (eftersom alla tar bilen overallt, aven destinationen ligger 500 meter bort) och daliga vanor. Det ar som att de vuxna glommer bort att tanka pa hur de ser ut pa nagot satt. Det ar skumt, eftersom sa fa ungdomar ar overviktiga. Kom hit och kolla sjalva, sa forstar ni nog vad jag menar! Haha plus att om man bestaller "medium" har borta pa drycker eller maltider till exempel, ar det lika med att bestalla XL i Sverige!

Everything is bigger in the USA.. ;) KRAM!

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Ja nu vet Du det!!! vi har varit hos Görans mamma på sjukhuset.Hon är opererad i pannan och på rätt väg men vi vet inte när hon får komma hem igen. Vi håller tummarna för henne ock så för Dej också våran B Ä S T I S !!!



2009-11-14 @ 13:42:25
Postat av: Pappa Staffan

Tur att du inte hinner fylla 25 därborta ;) Kram /S

2009-11-14 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0