Utmattad

Den har veckan har jag fyra prov, ett quiz, en inlamningsuppgift och en muntlig presentation. AHG! Plus att det kranglar med att skicka ivag paket till pappa som fyller pa torsdag och plus att jag ska forsoka ga med i skidklubben som har sitt forsta mote den har veckan! Haha, skidklubben, vad mobbat det later pa svenska. Nej, men jag tyckte att nu ar det nog dags att ga med i nagon klubb i alla fall och skidor ar ju jatteroligt sa? Det enda ar att det ar ratt dyrt, men det tror jag ar vart det. Det har aret handlar ju om att ha roligt och testa pa nya saker! Fast.. just nu handlar det bara om plugg kanns det som. Naval, jag fick i alla fall veta att alla betyg som jag fatt reda pa ligger pa over 96% vilket ar en kul overraskning. Spanska, tyska, historia, graphic arts och software applications! Yay.. fast jag ar trott som en gris just nu och vill bara ga och lagga mig. Helst bredvid Sebastian, men det gar ju inte :( Gruff. Nu ar det kak, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Skidklubb! Vad bra att du hittat något. Ska bli kul att följa dina äventyr i spår och/eller backar. Ujuj, 96%, grattis! Ta det ändå lite lugnt med pluggandet, du behöver inte vara bäst på allt!

Kramisar!

2009-11-10 @ 07:08:49
Postat av: Sebastian

Skidklubb! Va bra då blir det mycket skidor när du kommer hem :D Bra val älskling! Du är söt och jag älskar dig <3

2009-11-10 @ 18:09:53
Postat av: mormor+göran

Jag har aallddrriigg stått på skidor, inte ens provat. Ta det lungt i början tills kroppen har lärt sig balansen på riktigt. Vi håller tummarna åt Dej B Ä S T I S !!!

2009-11-10 @ 20:20:44
Postat av: Farmor

Undra på att Du är utmattad, 96%, Du är suverän! Kram

2009-11-10 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0