18!!!

Wihoo! Tank att jag ar 18 ar idag, helt sjukt! I skolan var alla jattegulliga och nastan alla kom ihag min fodelsedag! Min spanskaklass sjong till och med for mig, haha. Jag fick till och med grattiskort av nagra vanner och brownies(!) av nagra! Hur gulligt som helst :) Hm, nu ska jag snart fa prata med familjen och Sebbe igen, vilket jag ser fram emot jattemycket. Det enda trakiga ar att jag inte far fira fodelsedagen med er dar hemma.. Vi far ta igen det nar jag kommer hem helt enkelt :) Av Mama Jo och Girard fick jag parfym fran Victorias Secret, en klanning, orhangen och en mp3-spelare :D och jag oppnade paketet fran farmor och farfar dar jag fick kokbok, marabou, bocker och egengjorda(?) sockor. Tack farmor och farfar!

Imorgon ska jag och 6 vanner (och Eve saklart) kaka och bowla och pa lordag ska jag, Eve och nagra andra utbytesstudenter fira lite med middag och nagon film kanske. Det ska bli kul! Wihoo :D Kram pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

2009-10-29 @ 21:43:16
Postat av: Mamma Monika

GRATTIS vår finaste Elin! Vi hörs omnågra minuter:)

2009-10-29 @ 21:45:05
Postat av: mormor+göran

Tack för att jag fick prata med Dej i telefon, tacka till MJo också. Jag hittar inga svar från Dej som vi pratade om, så det är väl något specialtricks för att klara det. Vi håller tummarna för Dej och skickar goda tankar. Grattis en gång till, eller kanske arton gånger till. Du är våran B Ä S T I S !!!

2009-10-29 @ 21:51:44
Postat av: emelie :))

Grattis, vi saknar dej! <3

Kram! :)

2009-10-30 @ 11:03:23
Postat av: amanda

grattis igen elin:D du fick ett heeelt eget inlägg på min blogg ;)saknar dig!

2009-10-30 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0