Back on track och snart 18

Idag var forsta dagen tillbaka i skolan! Det var kul att traffa alla igen, men.. Hua vad mycket jag maste ta igen. Det ar galet! Som tur maste jag bara ta igen ett prov och ett quiz, men det var en jakla massa laxor. Nastan halva skolan var borta kandes det som, men tydligen var det bara 13% och det kravs 15% for att skolan ska stanga ner nagra dagar. Fast om man tanker att det gar omkring 2000 personer pa Downingtown West sa ar 13% av det ganska sa mycket.. hela 260 pers? Haha, forlat, jag fick lov.

Imorgon kommer jag missa skolan pa grund av en annan anledning! Mama Jo, Girard, Eve och jag ska aka over till en annan stat; West Virginia och bo ute i skogen. Haha, eller inte riktigt kanske, vi ska bo pa hotel och gora utflykter hela helgen. Forhoppningsvis blir det kul! Tyvarr maste jag ta laxbockerna med mig.. hmrf. Vi kommer hem sent pa sondagen, sa hemringandet far bli pa mandag istallet!

Tank att jag fyller 18 om precis en vecka nu! 18 ar, whoa! Tank hur mycket jag skulle ha firat om jag var i Sverige.. Just nu ar i alla fall planerna att samla ett gang vanner och kaka ute och fira mig. Vi far se om planerna andras eller inte. Jag fick ett paket fran farmor och farfar idag forresten! Det ska jag nog vanta med att oppna tills min fodelsedag. 18! Whohooo! Vi hors och ha en kanonbra helg om jag inte har tillgang till dator under helgen. KRAM :)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Du skall få en kontant present någon dag före födelsedagen, Kram från Göran och mormor till våran B Ä S T I S !!!

2009-10-23 @ 19:06:03
Postat av: mormor+göran

Vi håller på att ställa tillbaka klockorna en timme för att det skall vara rätt tid imorgon bitti. gör ni det också? jag kommer inte ihåg hur det är hos er. Nu är det vinter, hu,hu,hu. Varm kram till Dej våran B Ä S T I S !!!

2009-10-24 @ 19:13:17
Postat av: Elin

Jaa, snart blir du 18 år! grattis i förskott gumman! Pappa hälsar också! MEn jag ska bli först med att gratta dig! så göm mobilen så det inte plingar till för högt^^ pusspuss saknar dig till max min lilla ( fortfarande) plutt 17 åring!<3

2009-10-25 @ 13:04:37
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0