Children of the corn

Idag har vi varit pa en av AYUSA-utflykterna och det var jatteroligt faktiskt! Larde kanna fler av de andra utbytesstudenterna och jag tog en del bilder, sa jag ska lata dem tala for sig sjalva ;) Pa dagen shoppade vi och besokte en fabrik dar man gor kringlor, men pa kvallen..

Da befann vi oss i en majslabyrint! Laskigt va?

Det var majs overallt och det var skrammande! Haha, bilden ar mork, men vi star pa en hobal och annu en gang ar vi forfoljda av majs!

 

 

 

 

 

Malet med det hela var att hitta pusselbitar i labyrinten, sa alla hade kartor. Har har vi utbytesstudenter fran Sydkorea, Albanien, Tyskland, Italien, Frankrike och sa far vi inte glomma Finland. Min lilla Eve sitter ju dar!

 

 

 

Det var en tuff natt med majsen.

 

Fast tro det eller ej, vi lyckades samla alla pusselbitar! Sjalvklart hjalpte jag inte till med att hitta vagen.. Ni som kanner mig vet nog att jag har varldens samsta lokalsinne, sa Eve tyckte att jag skulle ha ett rep runt midjan sa att min lilla grupp inte skulle tappa bort mig!

Tyvarr ar bilderna morka och jag vet inte hur mycket som syns.. Pa min skarm har ar bilderna nastan svarta, men inte pa kameran, sa eh, sag garna till om de ar svarta pa eran skarm ocksa, for da ar det nagot fel med kameran. I alla fall, detta var min afton och jag hoppas att ni ocksa har haft en kul kvall! KRAM :)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Synd att vi inte packade GPS:n:)och tur att Eve lotsar dig rätt! Bilderna med motiv långt bort är lite mörka men det syns skapligt ändå. Kramar!

2009-10-04 @ 10:27:08
Postat av: mormor+göran

Fantastiskt, vad Du får vara med om, oj! Jag har också världens sämsta lokalsinne, ta in mej i skogen en meter, vänd på mej, så hittar jag inte ut igen, så det är arvegods och inte ditt fel. BÄSTIS!!! man måste inte vara bäst på allt, samarbete gör susen.Kram, kram.

2009-10-04 @ 16:45:10
Postat av: Pappa Staffan

Hur är vädret därborta? Här är det frost på morgnarna och kanske 5-10 grader på dan. Kul att ni får göra massa saker! Idag åker jag till Dubai. Kram Kram ! /S

2009-10-05 @ 06:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0