Godnatt

Imorgon ar det dags for NHL matchen mellan Philadelhpia Flyers och Anaheim Ducks! Innan det ska jag och Eve shoppa infor Homecoming; Eve ska ha klanning, jag ska ha SKOR<3 Vad ar det egentligen med tjejer och skor? Det ar nagot sjukt.. Fast inte lika sjukt som tjejer och choklad. Mmm, men jag at nyss upp min sista Marabou-bit :( Tank att tva 500grams varade i hela tva veckor! Galet. Vanligtvis ar en borta efter en film.. Hehe.

Nu ska jag sova, jag hoppas att ni har det bra hemma i Sverige.. Hm, jag maste verkligen saga att jag alskar Sverige. Det ar ett bra land, det ar mitt hem :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: linn

choklad alltså!!!!! men himla bra jobbat att spara så länge måste jag säga :) <3

2009-10-10 @ 11:02:44
Postat av: Pappa Staffan

Öhh, 500 grams? Jag som trodde de bara var på 200 ;0 Ha det bra, vi hörs imorgon! /S

2009-10-10 @ 11:27:31
Postat av: mormor+göran

Marabou mörk choklad är min favorit,kommer ryckvis och äter då högst 4 bitar per dag, jag tror man kan bli beroende som med kaffe. just nu skall det ju vara nyttigt för kroppen, men det dröjer väl inte länge förrän det blir livsfarligt som med allt annat, bäst att ta det ransonerat tidvis. Göran har kommit hem nu nyopererad, (hjälp d eller t?)han mår bra, hoppas Du också gör, vi vill hålla tummarna för vilket lag då? För DEJ också såklart!!! KRAM KRAM!!!

2009-10-10 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0