Helg igen

Gud vad veckan gick fort! Troligtvis eftersom vi bara gick i skolan tre dagar, men seriost, tiden bara flyger ivag! Ikvall skulle jag och Eve egentligen akt och kollat pa amerikansk fotboll, men det regnade sa vi bestamde oss for att vara hemma istallet. Vi har varit duktiga flickor och lagat kycklingpasta, stadat och gjort vara laxor! Haha, gud sa trakigt det later.. I alla fall sa ska vi forhoppningsvis ha roligt imorgon! Det ar namnligen en AYUSA utflykt imorgon till Lancester (stallet dar vi kollade pa Amish folk) och jag antar att vi ska shoppa, spela minigolf och ga i en spoklabyrint pa kvallen! Bland allt majs och amish folk.. hua, laskigt. Vi far ser hur det blir, jag ska ta med kameran och ta lite bilder! Pa sondag ska jag och Eve traffa Girards son Girard. Haha, jag ar serios. Girards son heter Girard Junior.. lite dalig fantasi tycker jag, haha. Vi ska ga och kolla pa en luftshow med honom, sa det innebar val att kolla pa flygplan som gor haftiga saker i luften, tror jag. Vi far se helt enkelt! Nu ska jag fortsatta stada och jag hoppas att ni har det mysigt i hostmorket dar hemma. Buhu, jag vill jattegarna se svenska Idol.. Ar det nagra bra med det har aret?

Tack for att ni laser min blogg, stor KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Kommer du ihåg att du besökt amish när du var på Johans bröllop? Jag kommer ihåg snygga men dyra lapptäcken och att en gick med en grästrimmer bakom ett hus (hur nu det gick ihop när de inte har el? Batteridriven?). Kanske en majslabyrint, som ni ska gå i? Children of the corn... Hua! Blir avundsjuk på flyguppvisningen men inte på städningen:) Min Idol-favorit heter Mariette. Nu ska vi hjälpa Inez att flytta. Kramelikramar!

2009-10-03 @ 07:25:47
Postat av: mormor+göran

Duktigt! vet ingenting om amish. satt och läste om peace & love nästa år, 28/6-3/7,biljetter släpptes 1/10 för 1295skr,efter 27/10 1495skr.då talar de om vilka som uppträder. idag skall vi bli klippta och bjuda på stor räkmacka och även våra målargrannar,skall alltsä snart göra 6 mackor,blir väl öl eller vin till. Jättekram på Dej BÄSTIS!!!

2009-10-03 @ 12:03:30
Postat av: linn

hoho vad kul det låter! :D jo men faktiskt, idol är fruktansvärt bra i år tycker till och med jag! erik eller tove ska vinna tycker jag :))<3

2009-10-04 @ 13:26:19
Postat av: Pernilla

Jag håller med Linn :) Erik oh Tove är feett bra, gå in på youtube och kolla vetja :D ha det kanon! <3

2009-10-04 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0