Hemma fran West Virginia

Nu antligen ar vi hemma igen! Eller, inte hemma-hemma, for det ar ju i Sverige. Pjuh, resan hem tog hela 6 timmar! Inte det roligaste.. Nu har jag sjukt mycket att gora: plugga till prov, packa upp, skriva blogg osv. Jag tog en hel del bilder fran varan helgresa, men dem lagger jag upp imorgon istallet! Okej, resan.. Hm, vi akte over Maryland (sa nu har jag fler stater avkryssade) och hamnade ute i skogen i mitten av ingenstans i West Virginia. Forsta dagen akte vi mest bara bil och kakade middag. Igar akte vi upp i bergen och kollade pa det fina landskapet och var nere i en grotta samt babade bubbelpool och bastade(!). Idag kollade vi pa vattenfall och traffade en av MJ's systrar. Tyvarr har vi gatt upp tidigt varje morgon, sa jag ar ratt trott nu.. Fast jag maste verkligen plugga :(. Hm, som sagt sa ska jag lagga upp nagra bilder imorgon sa att ni far se hur det var och sag ut i "grannstaten".

Tank, nu ar det bara nagra fa dagar kvar! 4 dagar och sedan ar jag 18! Wihoo! Haha, det paminner mig om en dum tant som vi motte pa resan.. Grr, hon fragade helt seriost om jag och Eve var over eller under 12 ar! Kan ni tanka er?! Skapligt arga vi blev, men hon var helt serios. Herre gud..

Imorgon sa far jag ringa hem och till Sebbe. Jag langtar jattemycket! Vi har inte andrat till vintertid har forresten, sa nu ar det bara 5 timmar i tidsskillnad till Sverige! Okej, nu maste jag sluta. Skriver mer imorgon. Hoppas att ni har det kanonbra och jag saknar er jattemycket! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

hahaha, under 12! Tanten måste ha lärt sig frasen utantill eller oxå är hon blind :) Vi längtar efter dig! Hörs ikväll. /S

2009-10-26 @ 07:21:21
Postat av: Mamma Monika

12 år??? Ge pengarna till Tant i kassan, som mammorna sa till sina barn, när jag som 22-åring jobbade extra. Korkade människor!

Haha, nu när jag skriver dyker pappa Staffans kommentar upp ovanför...

Verkar vackert i West Virginia. Ser fram emot ikväll!

Kramisar!

2009-10-26 @ 07:28:55
Postat av: mormor+göran

Tänk, det är mycket som ändras med åldern. Om någon frågade mej om jag "bara var" två tredjedelar av min ålder, så blev jag smickrad och Du halvarg. Vad gör åren med oss? Blev Eve frisk igen innan ni åkte? Håll tummarna att det funkar med banken, har grejat en kontantpresent till dej idag. kolla om jag gjorde rätt, Du är våran B A S T I S !!!

2009-10-26 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0