Homecoming Game

Idag har det varit en rolig och bra dag! Wihoo, jag fick tillbaka lite testresultat pa alla dessa prov jag haft tidigare i veckan och det var en jakla massa A:n, sa pluggandet har lonat sig i alla fall! Nya vanner dyker fortfarande upp och alla ar grymt snalla :) Idag var helt enkelt en bra dag! Snart ska jag och Eve bege oss till the Homecoming Game. Det ar egentligen inte nagon speciell grej, men de visar upp tjejerna som vill bli Homecoming Queens! De far ga runt med klanningar och visa upp sig typ, sa vi far se hur det blir. Nej, det har inlagget blir kort for jag maste fixa mig lite innan vi drar, ha det kanon! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Härligt med bra dagar, vi hoppas på fortsatta sådana!

Kramar!

2009-10-16 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0