Homecoming


Suddig bild, men sa har sag jag och Eve ut innan det bar ivag till skolan for: The Homecoming Dance!

Vi akte aldrig och tog bilder med vara kompisar innan, men det blev en kul kvall anda! Dans fran 19.00-22.00 i skolan och alla var sa fina och uppkladda sa! Jag maste bara saga att dansen INTE var nagon formell dans.. Haha, jag vet inte hur jag ska beskriva dansstilen, men ehrm, INTE formell pa nagot satt och vis. Det var kul i alla fall, snackade med en massa manniskor och kande mig annu en gang lite smakandis. Efter dansen akte jag och Eve hem till en kompis for att bara chilla och umgas. Snacka om att benen gjorde ont vid den tiden! Runt halv 1 var vi hemma igen och det var verkligen en kul upplevelse att vara med om; Homecoming.

Idag vaknade jag upp med en skum hosta som inte verkar vilja ge sig.. Hm, sa det blir en lugn dag idag. Vi ska skara i vara pumpor idag och skapa lite Halloween stamning! Jag far val lagga upp lite bilder sen pa vara pumpor, haha. Hoppas att ni har det bra och det ar jatteroligt med kommentarer, det uppskattar jag verkligen! Tack for att ni foljer mitt ar i USA. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du är min skönhet :)<3

2009-10-18 @ 21:01:18
Postat av: mormor+göran

Tänk att det hjälper att hålla tummarna.Bamsekram till våran B Ä S T I S !!!

2009-10-18 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0